14 Haziran 2012 Perşembe

Flormar Smokey Eyes Carbon Black Waterproof Göz Kalemi Ve Günün Makyajı



Kozmoda.com un gönderdiği ürünleri şu yazımda daha önce göstermiştim. Tanıtım sırası bugün Flormar Smoky Eyes Göz Kalemine geldi :)

Çok acelem olmadıkça göz kalemleriyle pek aram yoktur. Gel eyeliner kullanmayı daha çok seviyorum. Fakat bu göz kalemine tek kelimeyle ba-yıl-dım! Bir kere sürümü çok kolay. Adeta akıp gidiyor diyebilirim. Renginide son derece başarılı bir şekilde veriyor. Akma sorunu hava durumuna göre değişiyor. Malum son günlerde hava aşırı sıcak. Bu yüzden gündüz sıcağında akma sorunu yaşamıştım. Fakat akşam gezmesinde püfüüür püfür havada bir gıdım bile akmadı.:) 
Kısacası ben bu kalemden çok memnun kaldım. Gördüğünüz yerde mutlaka sepete atın derim :)
Rengini nasıl verdiğini aşağıdaki makyajımda net şekilde görebilirsiniz. 

Bu makyajımda sadece Flormar Smoky Eyes Göz Kalemi ve Maybelline One By One Maskara kullandım. 

Göz kalemini tüm göz kapağıma gelişi güzel sürdükten sonra karıştırma fırçasıyla iyice dağıttım. Yapısı yumuşak olduğu için dağıtma işlemi pek kolay oldu :) Daha sonra alt kirpik diplerime ve göz içine sürerek karıştırma fırçasıyla çok hafif şekilde dağıttım.   Son olarak ise eyeliner sürer gibi kalın bir çizgi çekip rimelimi sürdüm. İşte bukadar :)
Bu kalemi sizde satın almak isterseniz tık tık

20 yorum:

  1. şahane olmuş canım gözlerin de çok güzell far sürmüssün gibi durmuş çok beğendimm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)
      Normalde bu tarz bir makyaj yapmak istesem göz kapağıma asla kalem sürüp dağıtmam. Far sürerim. Ama sırf rengini gösterebilmek için bu şekilde bir makyaj yaptım :)

      Sil
  2. Çok iyi olmuş :) Aynısı bende de var ama daha kullanmaya cesaret edemedim. Şimdi gördüm etkilendim sayende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)
      Kullan canım kullan. Eyeliner yerine kalem kullananlardansan bu kalem elinden düşmeyecek :)

      Sil
  3. sevgili Aswang rica etsem senin gibi bir blog sahibi ve işini hakkıyla yapanlara cevap vericeklerine eminim Flormar'dan bir isteğim var , ben bir yerde bir güzellik merkezinde flormar ultra black eyeliner göz kalemini denedim ve hiç bir şekilde dağılmadı akmadı fakat senin bu tanııtımını yaptığın kalemi denedim standta bende akdı durmadı şimdi senden isteğim ise aceb Flormara bir sorsan FLormar ultra black eye liner göz kalemi bu ürün nerde bulunur ben bulamıyorum hiç bir yerde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım flormarın sitesinde bile ürün gözükmüyor. Üretimden kalkmış olma olasılığı yüksek. Alışveriş sitelerinde senin için biraz araştırdım. Buycosmo.com da ürün mevcut. Buraya link koyuyorum ama blogumda yazı kopyalama özelliği kapalı oldugu için linke tıklayamayabilirsin. http://www.buycosmo.com/?urun-44394-FLORMAR-ULTRA-BLACK-EYELINER-001.html
      Tıklayamazsan buycosmo.com a girip sağ üstteki ürün arama yerinden bulabilirsin.

      Sil
    2. tşk ederim ben o kadar tarattım bu site çıkmamışdı karşım HAYRET burası günlük satış yapan sitelerden biri sen hiç burdan alışveriş yaptınmı peki

      Sil
    3. Rica ederim canım. Ben alışveriş yapmadım ama yapan blogger arkadaşlar var. Okuduğum kadarıyla hepsi alışverişlerinden memnun kalmışlar. İstersen google a buycosmo.com yazıp bloglar bölümünde arat. Blogger arkadaşların alışveriş yazıları karşına çıkacaktır :)

      Sil
  4. harika gözüküyor smokey eye budur:)

    YanıtlaSil
  5. süper olmuş tatlım,sadece kalemle böyle sürmen yetenek işi valla, gözlerinde maşallahı olunca tabi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canııım :)
      Çok basit kuzum herkes yapabilir. Karıştırma fırçasıyla şak şak hemen yapılıyor :)

      Sil
  6. Gözlerin cok guzel masallah:) ben de surekli kalem surerim fari pek beceremem almam gerek sanirim bunu listeye ekliyorum:)

    YanıtlaSil
  7. wuhuuu bayıldım çok güzell olmuşş :)))

    YanıtlaSil
  8. Of çok kıskandım. Bende istiyorum çok güzel olmuş :D

    YanıtlaSil
  9. Merhaba size bir sorum olucakmış bu kalemin aynısından bendede var ama ucu bitti açacakla açmaya çalıştım olmadı bu kalemin ucunu siz nasıl açtınız ? soruma cevap verirseniz çok mutlu olurum bu arada gözlere bayıldım bittim süper olmuş :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba bu kalemin aynısından bendede var ama ucunu açacakla açmaya çalıştım olmadı siz nasıl açıyorsunuz ? Bu arada gözlere bayıldım :)

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...