9 Haziran 2012 Cumartesi

Ojeleşme Etkinliği: bakımlıolmakasktir'dan gelen hediye paketim:)

Merhaba :)

Bir süre önce sizlere sevgili luzumsuzisleruzmanı'nın düzenlediği ojeleşme etkinliğini duyurmuştum. Etkinlik için çekiliş gerçekleştirildi ve ben bakımlıolmakasktir isimli blogun sahibi  adaşım Merve ile eşleştim:) Paketim bugün elime ulaştı ve sıcağı sıcağına hemen sizlerle paylaşmak istedim. 
Bakalım Merve bana neler almış :)


La Senza ojeleri çok merak ediyor ve denemeyi düşünüyordum. Merve sayesinde deneme fırsatı yakaladığım için çok mutluyum :) Flormar Pretty P29 ve Pastel tarçın kokulu oje alışveriş listemde yazılı olan ürünlerdi. Pastel 84 ise çok güzel bir gri. :) Hepsini en kısa zamanda tırnaklarımda göreceksiniz :)


Paketin içinden ojeler dışında 3 tane çok güzel not, bitki çayları ve çikolatalarda çıktı. :) Notları tabiki saklayacağım. :)


Kırmızı meyveler çayımı yapıp çikolatalarımla beraber çoktan içtim bile :)



Buradan Merve'ye bu güzellikler için çoook teşekkür ederim. Hepsine ayrı ayrı bayıldım ve çok mutlu oldum. :)
Merve'nin blogunu takip etmek isterseniz TIK TIK

.

10 yorum:

  1. Tırnaklarında görmek için sabırsızlanıyorum .) 84 bende de var tavsiye ederim maviş bir gri .)

    YanıtlaSil
  2. Canımmmmmmmmmm :) Beğenmiş olmana böyle hoş bir tesadüf olmasına nasılll sevindim anlatamam :) güle güle kullan (:
    çayı sevmene de ayrı sevindim :) pek sevilmez bitki meyve çayı :) afiyet bal olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim canım benim ♥ :)

      Sil
  3. Benim eşleştiğim kişiden hala yanıt gelmedi. yakında da tatile çıkacağım. :(( Başka bir etkinliğe artık n'apalım. :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan yavruuum ;) Biz de bu haftaiçi ojeleşcez ben İzmirime dönünce :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin paketinden neler çıkıcak bakalım :) Merakla bekliyoruuum :)

      Sil
  5. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...