7 Haziran 2012 Perşembe

Flormar Oje Temizleyici Mendiller



Bu mendilleri bir süredir merak ediyor ve denemek istiyordum. Sonunda bugün deneme fırsatım oldu ve sonuç kocaman bir hayal kırıklığı.
Kutuyu dün ilk açtığımda mendiller yeterli ıslaklıktaydı. Fakat kapağını açık bırakmama rağmen bugün mendiller neredeyse kuruya yakın diye bilirim. Sorun benim kutumdamı diye biraz araştırma yaptım fakat bu sorunu yaşayan başkalarıda varmış. 
Kutuyu açar açmazda bir deneme yapmıştım ama o ıslaklığa rağmen ojelerimi çıkarmakta kesinlikle başarılı olamadı. Söyleyecek fazla söz yok aslında. Kısacası ben bu mendilleri hiç sevmedim. 
Kutu içerisinde 160 tane mendil var ve fiyatı 6,90 TL. Denemek isterseniz satın almak için tık tık

10 yorum:

  1. Flormar'ın mendillerini denemedim ama Nob markasını tavsiye edebilirim bugün bloğumda da yazdım canım. Kutusu da şirin ve küçük.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu okuduktan sonra yazına baktım canım. Gratis'e gittiğimde mutlaka alıp deneyeceğim :)
      Tavsiyen için teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Böyle bir durumla karşılacağımı tahmin ettim bende o yüzden almadım..Pamukta ki bolca aseton bile saniyede uçarken o şekilde kurumaları şaşırtmadı..bilgilendirme için saol cnm ..kararsızlık içindeydim iyiki almadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım. Yazımın işine yaramasına sevindim :)

      Sil
  3. aslında çalışanlar için güzel bir seçenek ama hemen kuruması kötü.umarım firmalar bu yazıları görüyordur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurumasa bile ıslak haliylede ojeyi silmiyor canım. Çok gereksiz yani. Seyahat boy bi şişenin içine aseton koy at çantaya daha iyi.

      Sil
  4. katılıyorum tamamen canım bende yazısında aynı böyle yazmıştım çünkü hiç başarılı değiller.

    YanıtlaSil
  5. resmi görür görmezz, kimin aklına geldiyse allah razı olsunnn dicektim kiii, deneeyimi paylaşmışsınn, çok üzüldümmm, silmek için aynı şeyleri düşünmüyorum ama oje sürmek çokk güzell, ve bloğunuu çok beğendimmm, gerçekten bir sanattt :))

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...