18 Haziran 2012 Pazartesi

FLORMAR "Diamonds Terracotta Eye Shadow (D05) & Mono Eye Shadow (024)"


Bugün sizlere Kozmoda paketimden çıkan son iki üründen bahsedeceğim :)

Flormar Diamonds Terracotta Eye Shadow (D05)
İlk denememi kuru fırçayla yapmıştım ve rengini göz kapağıma bir türlü verememiştim. Kuru fırça kullandığım içinde aşırı bir tozutma olmuştu. Bugün ıslak fırçayla bir deneme yaptım ve sonuç mü-kem-mel :) Bu yüzden bu farı mutlaka ıslak fırçanızla denemenizi tavsiye ederim. Hem daha canlı hemde ışıl ışıl bir görüntü ortaya çıkıyor. Kalıcılığıda gayet güzel. Bu tarz renkler pek bana göre değil. Bu yüzden bir daha ne zaman kullanırım hiç bilmiyorum. Daha koyu renklerini alıp denemeyi düşünebilirim. Mesela D02 ve D08 :) İçerisinde sim barındırdığı ve tozuttuğu için sürerken dikkatli olmakta fayda var. Aceleci davranırsanız tüm suratınız sim olabilir :)  Eğer satın almak isterseniz Kozmoda.com'da fiyatı 17 TL. Tık tık

 Renk seçenekleri

Flormar Mono Eye Shadow (024)

Bu tekli farlardan elimde bir kaç renk daha mevcut. Genel olarak Flormar farlarını zaten seviyorum. Bu farda gördüğünüz gibi gayet canlı sedefli bir mor. İçerisinde sim barındırmıyor fakat sedefli yapısından dolayı çok çok canlı duruyor. Kalıcılığı fiyatına göre oldukça iyi. Renginide başarılı şekilde veriyor.  
Sadece bu seriyi değil diğer tekli far serilerinide denemenizi tavsiye ederim. Kozmoda.com'da satış fiyatı 7,50TL. Tık tık
 Renk seçenekleri



Renkleri daha iyi görebilmeniz için basit bir makyaj uygulaması yaptım :)

14 yorum:

  1. Güle güle kullan çok yakışmışlar canım benim :)

    YanıtlaSil
  2. mor fara vuruldum *-*

    YanıtlaSil
  3. diamonds serisi beni korkutuyor :)) bir gün dokundum aman allah'ım simden arınamadım tüm gün :))
    tekli farı çok güzelmiş yalnız bayıldım rengine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh ilk denememde aynı şeyi bende yaşadım :D Islak fırçayla kullanmayı dene canım. O zaman simler daha bir kontrol edilesi oluyor :)

      Sil
  4. O gözlere ne sürsen yakışır ki. Rengine, şekline kurban <3

    YanıtlaSil
  5. Aynen ben de tekli farını çok başarılı buldum! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. çok tatlı far tonları mavi olana bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
  7. BU MAVİ RENKLİYİ ÇOK MERAK EDİYORDUM GÖRMÜŞ OLDUM HE HE :)
    SANA YAKIŞMIŞ CNM AMA BENİM GÖZLERİ PÖRTLETİR HERALDE :)

    http://glitterwomen34.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:)
      Pörtletmez pörtletmeez sanada yakışır :)

      Sil
  8. Farların rengine bittim çok güzel

    http://melonunojeleri.blogspot.de/2012/06/born-pretty-store-alsverisim.html

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...