16 Şubat 2012 Perşembe

31 Day Challenge: Day 14 - FLOWERS

Merhaba :)
31 gün konseptinde 14. gün için konumuz çiçekli tırnaklar :) Ben bu fotoğrafları bir kaç gün öncesinden çekmiştim. Gördüğünüz gibi tırnaklarım uzun :( Yarınki manikürün fotoğraflarıda bir kaç gün öncesinden hazır olduğu için uzun haliyle görüceksiniz. 16.günden itibaren kısalmış tırnaklarımla sizlere mızmızlanıcam :D
Benim çiçekler papatyadan çok tavada yumurtaya benzediler hahah :D 

Taban renk olarak Rapsodi No 339 u sürdüm. Daha sonra Golden Rose 04 ile beyaz yaprakları yaptım. Sarı kısımlar için ise Flormar supershine No 41 i kullandım. Tüm bunlar tığın arka kısmıyla yapıldı :)
14. günüde böylece geride bıraktıık. 15. günde görüşmek üzere :)

Bu arada La Roche – Posay Türkiye İşbirliği ile düzenlediğim çekilişimi duymadıysanız hemen sizi şöyle alayım :)







17 yorum:

  1. çok sevimli olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  2. Anaaaa ne güzel olmuşş :D

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş canım çok beğendim yazı getirdin bi anda içime :)

    Üşenmeden bu kadar uğraşmanı da kutluyorum yanii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canıım. Valla bende şaşıyorum nasıl böyle uğraşıyorum diye :D

      Sil
    2. oje delisi olmak böyle bişey olsa gerek :)

      Sil
  4. hiçde haksızlık etme çokda güzel olmuşlar =) onuda yapamayanlar var heh :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben doğru düzgün düz rengi bile sürmeyi zor becerirken sizler ne güzellikler çıkarıyorsunuz ortaya :) Bayıldım bu maniküre..

      Sil
    2. Teşekkür ederim canım :))

      Sil
  5. Cok guzel bi paylasim olmus cnm :)

    http://kozmoguzellik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuşlar, renklerin uyumu da harika :)

    http://rosaygrismoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...