1 Nisan 2012 Pazar

31 Day Challenge: Day 20 - WATER MARBLED

Merhaba :)
31 gün konseptinde bugün 20. gün ve konumuz ebru tırnaklar. 20. gün en korktuğum gündü ve bir daha asla bu manikürü denemeyeceğimi garanti ediyorum:D Tek elime bile yapmak 1 saatimi aldı. Kaç kere silip baştan yaptım hatırlamıyorum.
Bu manikürde en önemli şey doğru ojeleri bulmak. Ebru zaten yeterince zor bir işken bunu ojeyle yapmak nasıl zor siz düşünün. Aslında hardal rengi ve siyahı kombinlemek istiyordum ama elimdekiler suda dağılmadı beni fitil etti. Fotoğrafta gördüğünüz gri çok güzel şekilde dağılıyor fakat pembeyi üfleye üfleye dağıttım hahah:D 
Bu manikürü yaparken videoda çekmeye niyetliydim ama sil yap sil yap fenalık geldiği için videoyla uğraşamadım. Youtube da bu manikürün çeşitli videoları var. Nasıl yapıldığını merak edenler doooğru youtube a :))



Kullandığım renkler ise bunlar :) 
Taban renk olarak tek kat beyaz oje uyguladım.
 

20. günüde derin bir ooooh çekerek geride bıraktık :) 21. günde görüşmek üzere :)

 


.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...