7 Şubat 2012 Salı

31 Day Challenge: Day 8 - METALLIC Nails

Merhabaa :)
31 gün konseptinde bugün 8. gün ve konumuz metalik tırnaklar. Ben bugünün konsepti için Golden Rose'un 335 numaralı ojesini seçtim. Ah bu ojeyi ne aradııım ne aradııııııım. En sonunda Capitol Golden Shop mağazasında buldum. Hatta son bir tane kalmıştı. Onuda ben aldım. Satıcı bayan bu renge çok talep olduğunu söylemişti :)
Bu oje Chanel Peridot'a olan benzerliği ile biliniyor. Fakat bence Sephora diving in malaysia ile neredeyse birebir aynılar. 
Ojenin tek kötü yanı sürerken fırça izi bırakıyor oluşu. Üzerine top coat sürülürse daha düzgün bir görüntü ortaya çıkabilir diye düşünüyorum.
İlk bakışta altın rengi metalik bir oje olduğu göze çarpıyor. Fakat yeşilede döndüğünü söyleyebilirim. Her nekadar fırça izi bırakıyor olsada ben kendisini çoktan bağrıma bastım :D Hava bugün kapalı ve yağmurlu olduğu için ojenin güzelliği fotoğraflara pek yansımadı. Güneşli bir günde tekrar sürüp fotoğraflarını çekerim :)
8. günüde böylece geride bıraktık :) 9. günde görüşmek üzere  :) ♥ ♥ ♥








3 yorum:

  1. ama senin de var 429un da var benim neden yoook :((

    YanıtlaSil
  2. Bu renkleri gördükçe küfür edesim geliyor sık sık. Burada bulamadığım için :( çok güzel bir renk..

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim kıvırcıgııım :)

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...