10 Mart 2012 Cumartesi

31 Day Challenge: Day 17 - GLITTER

Merhaba :)
31 gün konseptinde 17. gündeyiz :) Bugün tırnaklarımda simli bir manikür var. Rapsodinin 358 numaralı ojesini bir kaç blogda görmüş ve çok beğenmiştim. Uzun süre bulucam diye tırım tırım en olmadık parfümerilere bile girdim. :) En sonunda burnumun dibindeki bir milyoncudan bozma dükkana getirdilerde alıverdim :D 
2 kat uyguladığım taban rengin üzerine 1 kat Rapsodi 358 i sürdüm. Taban renk olarak kullandığım ojeyi bir süre önce Rossmann den denemek için almıştım. 45 saniyede kuruduğunu söylüyor ama yok öyle birşey :D Fakat diğer ojelere göre kıyasla daha çabuk kuruduğunu söyleyebilirim. Evden çıkmadan önce ojenin kurumasını beklemek için vaktim  yoksa elim hemen bu ojeye gidiyor.  Fiyatını tam olarak hatırlamıyorum ama 3 tl civarı olması lazımdı. Bir kaç rengini daha almayı düşünüyorum. Kısıtlı zamanlardaki en büyük kurtarıcım :) Tek başına nasıl durduğunu başka bir yazıda göstereceğim :) 

Lafı daha fazla uzatmadan video ve fotoğraflara geçelim :)

Video gün ışığında pencerelerden sarkarak zor şartlar altında çekildi :D :D :D


 Fotoğraflar ise beyaz ışık altında çekildiler :)







17. günüde böylece geride bıraktık. 18. günde görüşmek üzere :)


.

2 yorum:

  1. RAPSODİ ZATEN 1 MİLYONCULARDA BULABİLİYORUM BEN BAŞKA YERLERDE YOK İSTANBULDAYIM AMA ÇOK GEZEMİYORUM :(
    BEN 1 TL YE ALMIŞTIM
    RAPSODİYİ Bİİ SÜRÜ RENGİ DAHA VARDI
    İSTEDİĞİN OLURSA SÖYLE BANA MAİL AT CNM YOLLARIM SANA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bende 1 tl ye alıyorum hep :) ayrıca çok düşüncelisin canım çok teşekkür ederim. Şuan aklımda bir rengi yok eğer olurda bulamazsam çalarım kapınııı :)

      Sil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...