21 Mart 2012 Çarşamba

Günün Ojesi.. Alessandro - Glitter Queen

Merhaba :)
Bugün tırnaklarımda ışıltı konusunda kendini aşmış Alessandro - Glitter Queen  var :D Tırnaklarımda 3 kat sürülü fakat 2 kattada yeterli oluyor. Ben çıkarırken işkence olsun ve her yerime sim bulaşsın diye 3 kat sürdüm :D Taban bir renk kullanmadım. Işıltıları daha net görebilmeniz için videoyu mutlaka izleyin derim :)
Kuruma hızı fena değil fakat çıkarmak büyük işkence. Zor çıkıyor ve parmaklarınızın her yanı sim oluyor. Yıkadıktan sonra geçtiği için bu benim için büyük bir sorun değil :) Zaten bu durum simli ojelerde çoğunlukla yaşanan bir şey. O yüzden zor çıkmasınıda pek yadırgamadım.
Bence bu ojenin tek kötü yanı fırçasının fazla geniş olması. Özellikle serçe parmağıma sürerken fırça dışarı taşa taşa sürdüm. Eğer tırnaklarınız çok darsa bu ojenin fırçası sizi sinir edebilir :)

Bu oje bana farmako kozmetik tarafından gönderildi. Daha önce bu markanın ojelerini denememiştim. Sayelerinde denemiş oldum. Buradan Farmako Kozmetiğe ve Gürkan beye bir kez daha teşekkür ederim. 

Lafı daha fazla uzatmadan video ve fotoğraflara geçelim :)

Video herzamanki gibi gün ışığında fotoğraflar ise beyaz ışıkta çekildi :)









Diğer renkleri incelemek için tık tık
Satış noktalarını görmek için tık tık

*Ürün Farmako Kozmetik tarafından tanıtım amaçlı gönderilmiştir. Görüşlerim tamamen objektiftir.
.

7 yorum:

  1. Gelinlikte hayal ettim ojeyi, çok soft:)

    Blogumda çekilişim var, bekleriiim...Sevgiler:)

    http://birdilimportakal.blogspot.com/2012/03/bakn-burada-ne-varms-hediye-zaman.html

    YanıtlaSil
  2. Çok hoşuma gitti bu renk ışıltılı ojelere bayılıyorum ama markanın adını daha önce hiç duymamıştım öğrenmiş oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Işıltılı ojeler sevilmezmiii hiç sevilmezmiii :)

      Sil
  3. MUH-TE-ŞEM! Çok güzel bir oje!

    Ay, ayrıca tırnaklarınız ne kadar güzel öyle. Nazarım değmesin aman ^_^

    YanıtlaSil
  4. BEN SİM OLURDA BEĞENMEZMİYİMMMM :))

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...