22 Mart 2012 Perşembe

L'Oréal True Match Kapatıcı

Merhaba :)
True Match kapatıcıyı yaklaşık 2 haftadır neredeyse hergün kullanıyorum ve artık kendisinden bahsetmenin zamanı geldi :)


Göz altlarımdaki morluk durumu uyku ve beslenme düzenime göre zaman zaman değişiklik gösterebiliyor. Bu yüzden aman aman sorunlu göz altlarım yok diyebilirim. Bir göz altı kapatıcısından beklediğim tek özellik çizgilere dolmaması. Kapatıcılık benim için 2. planda kalıyor. True Match kapatıcı yapı olarak çok hafif ve göz altlarına dağılımı oldukça kolay bir ürün. Göz altlarınızda oldukça doğal duruyor. Kapatıcı sürüldüğü belli bile olmuyor. O kadar doğal yani :) Çok çok az bir miktar tüm göz altınıza yetiyor. Bu yüzden bereketli bir ürün denebilir. Kapatıcılığı ise orta seviyede. Benim için yeterli yani :) Çizgilere dolma konusunda ise pudra ile sabitlediğiniz taktirde başarılı diyebilirim. Pudra ile sabitlemeyince bir kaç saat sonra çizgilere dolma yapabiliyor. Benim göz altlarımda kuruluk veya başka bir soruna sebep olmadı. Bitene kadarda kullanmaya devam edeceğim bir ürün kendisi.



L’Oréal Paris bu ürün için nedemiş bakalım :)

L’Oréal Paris - True Match Kapatıcı
Göz altı kusurlarını gizleyen nemlendirici kapatıcı.
Göz altı torbaları yorgun ve yaşlı görünmenize yol açar. Bunu engellemek için cilt makyajınıza başlarken temiz ve nemlendirilmiş cildinize True Match kapatıcıyı uygulayın.
4 farklı renk seçeneği ile. 
 Önerilen Tüketici fiyatı: 25,99TL



13 yorum:

  1. Merhabalar
    ben de kadınlar günündeki indirime dayanamayıp tam da sendeki renkten almıştım,ürünle alakalı olumsuz bir fikrim yok, son derece kalıcı ve kapatıcılığı başarılı, kullanımı kolay,özellikle indirimlerde kaçırılmaması gereken bir ürün bence,görüşmek üzere,Başak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninde memnun olmana sevindim canım. Watsons ve Gratisde sıklıkla insirim kampanya vs bişiler oluyor. O dönemlerde kaçırmamak lazım :)

      Sil
  2. yazı için teşekkürler,ben fondotenini kullanıyorum,çok mutluyum,bunu da çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. aklıma bişe geldi,neyse...anladın sen onu :DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şah şah şah dam dam dam ar ar ar
      Şahdamar Ajdar Ajdar Ajdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar :D:DD:D:D:D

      Sil
  4. bende hem fondotenini hemde kapatıcısını alıp denemek istiyorum...tavsiye için tşklerr
    sevgiler...
    ozlemtuana.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım.Umarım seninde hoşuna gider :)

      Sil
  5. benim için concealer deyince akan sular duruyor göz altı morluklarından muzdarip birisiyim daha önce l'oreal'in stick concealerını kullanmıştım memnun sayılırdım ama bu tarz likit concealerlardan nedense biraz uzak duruyorum belki bi ara indirimde denk gelirsem denerim bilmiyimm yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımgöz altların çok morsa kapatıcılıgı senin için yeterligelmeyebilir. Almadan önce makyajsız şekilde gidip denemende fayda var :)

      Sil
  6. Elerine saglik, güzel bir yazi olmus. :)
    Ben Dior kapaticimdan memnunum, ama o da bitmek üzere. Yeni kapatici yazisi görünce cok seviniyorum tabii, cünkü yeni yeni fikirler ediniyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnunum diyince hemenbloguna ışınlandım yazısı vardır belkidiye :) ama malesef bulamadım. Ya yazmadın ya ben bakar kör göremediim :)

      Sil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...