16 Mart 2012 Cuma

L'oreal Studio Secrets Makyaj Bazı

Merhaba :)

Türkiye'de yeni satışa sunulan Studio Secrets makyaj bazını hazır ihtiyacımda varken %30 indirimide kaçırmamak adına  almıştım. Malesefki keşke kaçırsaymışımda almasaymışım dediğim bir ürün oldu kendisi. Neden neden neden diyenleri duyuyorum eveet:D
  • Yapısı köpük formunda ve çok yoğun. Bu yüzden elime alırken çok zorlanıyorum
  • Yüzüme pıt pıt koyduktan sonra yayması işkence ötesi. Ben bazın akıp gidenini severim diyorsanız uzak durun bu üründen :)
  • Yapısı yoğun olduğu için az bir miktar yetmiyor. Fazla ürün harcamak zorunda kalıyorsunuz. Yani kısacası bereketli bir ürün değil.
  • Makyajın kalıcılığını kesinlikle arttırmıyor. Bir önceki bazım inglotun makyaj bazıydı ve o üründen sonra bunu kullanmak benim için hayal kırıklığından başka bir şey olmadı.
  • Ürünün tek güzel yanı sürdükten sonra yüzünüzü matlaştırıyor. Tek başına kullanım içinde ideal diyebilirim. Bu şekildede kullandım evet :)
  • Çok çok hafif bir renk veriyor. Özellikle bu renk verme durumunu göz kapağıma sürdüğüm zaman hissettim. (Ben göz için ayrı baz kullanmıyorum. Yüzüme sürdüğüm bazı göz kapağımada sürüyorum :) )
  • Benim cildimde herhangi bir tepkiye yol açmadı fakat kuru ciltliler için uygun bir ürün olmadığını düşünüyorum. 
  • Karma veya yağlı bir cildiniz varsa matlaştırma özelliğinden dolayı bu ürünü sevebilirsiniz. Fakat dediğim gibi makyajın kalıcılığında aman aman bir rol oynamıyor. İlk defa baz kullanacaksanız bu üründen memnun kalabilirsiniz. İnglot benim bazdan beklentimi yükseltmiş olabilir. Belkide bu yüzden memnun kalmamış olabilirim bilemiyorum :)
Ben bu ürünü Watsons mağazasından %30 indirimle 20 TL ye satın almıştım. Şuanda bu indirim devam etmiyor. :) Bittiği zaman bir daha almam. İnglot makyaj bazıyla aşk yaşamaya devam edeceğim :)

5 yorum:

  1. loreal in bu tarz köpük fondötenini kullanıyordum bende aynı problemleri bende yaşadım.Bu tarz bir ürün arıyordum bilgilendirme için teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman dikkat bu fondöten değil makyaj bazı :)

      Sil
  2. Ben de aynı indirimden almıştım Aswang'cım bunu, daha sıra gelmemişti kullanmaya. Üzüldüm bak şimdi :((

    YanıtlaSil
  3. ben çok memnun kalmıştım ama demek ki herkese aynı etkiyi yaratmıyor :) bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Memnun kalanı çokmuş ama dediğim gibi inglot bazdan olan beklentimi en tepelere çıkarmış sanırım :)

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...