1 Mart 2012 Perşembe

Garnier Sivilce Karşıtı Roll-On

Merhaba :)
Bu ürünü Garnier'in aynı bu şekilde olan göz altı kapatıcısı sanıpta atmıştım sepete. Göz altlarımı kurutunca kutusuna bir bakayım dedim ve acı gerçekle yüzleştim :D Dikkatsiz insan örneğinde verilecek bir numaralı örnek ilan ettim kendimi :D 

Fotoğrafları yeni sekmede açarak daha büyük şekilde görebilirsiniz

Bu ürünü bilinçli şekilde almadım fakat yinede seviyorum. "Yanlış almışım ben seni" diye dışlamadım hor görmedim :D

Ürün sivilceleri kapattığını ve aynı zamanda kuruttuğunu söylüyor. Sivilceleri çok güzel şekilde kapatıyor. Hatta fiyatından beklenmeyecek bir performansı olduğunu bile söyleyebilirim. Fakat kurutma etkisi kesinlikle yok. Bunu iyice anlamak için evin içinde bir kaç kez sadece bu ürünü sürüp denedim. Sonuç değişmedi.  Yani hem kapatsın hem kurutsun düşüncesiyle alacaksanız hayal kırıklığı yaşabilirsiniz. 
Ben yüzümü nemlendirip bazımı sürdükten sonra sivilcem var ise bu ürünü sürüp parmağımla pıt pıt yaparak dağıtıyorum. (pıt pıt nedir ya:D ) Daha sonra fondöten ve pudrayla ten makyajımı noktalıyorum. Ürünün kapatıcılığı yüksek ve gün içerisinde sivilceler ben burdayım diye ortaya çıkmıyorlar. Yani ürün bütün gün suratınızda kalıyor. Bunu fondöten ve pudra olmadanda denediğimde sonuç aynıydı. "Üzerine fondöten- pudra sürüyorsun kalır tabi" diyenler için belirtmek istedim :))
Sonuç olarak ben bu ürünü kapatıcılık açısından sevdiğimi söyleyebilirim. Kurutucu özelliğide olan başka bir kapatıcı keşfetmez isem bu ürünü tekrar alırım :) Fiyatını net hatırlamıyorum ama 13-15 TL arası olması lazım. 


Garnier ürün hakkında ne demiş bakalım




 İçerik



16 yorum:

  1. Ayy kızım inanmıyorum sana :D :D İnsan bir aldığı ürünün üstünü okumaz mıııı :P Göz altına sürmüş oofff şaşkııın seniii hahahaa ,mucksss ! Demek ki neymiş,göz altını kurutan sivilceleri kurutmayan bir ürünmüş bu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha anla işte alışveriş yaparken nasıl gözüm dönüyor:D
      Bide göz kremime lanet etttim bir süre biliomusun:D Bi işe yaramıo bu krem gözaltımı kurutuyo diye tribe girdim of :D

      Sil
    2. Hahahaaa bi de tribe girmiş yaaa yerim kızım seni çok güldüüüm :))))

      Sil
    3. haahah ye beni :D

      Sil
  2. takipçinizdim,ses vermeye başlasam iyi olur :))

    yazılaırnızı cok sevıyorum.

    bir de, şu fotoğrafları kareler içine nasıl alıyorsıunuz,hangı program ıle yapıyorsunuz bunu acaba..

    teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşüncelerin için teşekkür ederim canım :)
      Ben program olarak Adobe Photoshop CS4 kullanıyorum. "Layers" bölümünden fotoğrafa sağ tıklayıp "blending options > Stroke seçiyorum." "Stroke" seçiliyken o bölümde yer alan "position" seçeneğini "inside" yapıyorum. Böylece içeri doğru çerçeve oluyor. "Size" kısmından kalınlığını ayarlıyorum ve "color" kısmındanda rengini beyaz yapıyorum :)

      Sil
  3. Ben alayım bunu :D bu arada nilay sormuş ya ben de adobe ps5ten bahsederek anlatıcaktım ki yazını gördüm sildim haah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D:D la silinirmi onu yazaydın belki onu indircek kız belki o var bilgisayarında alalaa:D

      Sil
  4. hii iyi bari çok bir şey olmamış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. huehue aynen iyiki bitirince farketmedim:D

      Sil
  5. Canım ya, erken farketmişsin bari, göz altlarını berbat etmeden :) Sivilceler için ben de alayım bari, belki benimkileri kurutur kurutmasa da kapatır bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurutmasa bile sırf kapatıcılığı ve kalıcılığı için alınır bence :))

      Sil
  6. gözalti için olani deneme firsatiniz oldu mu? renkli olandan almak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır canım göz altı kapatıcısını deneme fırsatım olmadı. Yazımdada belirttiğim gibi aslında onu aldığımı sanıp bunu almışım :)) Bir ara gözaltı kapatıcısınıda alacağım :)

      Sil
  7. ben aldım açık ton renkli olanı ilk defa bugun surdum cok hsuma gttı zaten beyaz tenli olduğumdan makyaj yapmıs gbi oldu cok harika bu ürün saol ASWANG :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım. Beğenmiş olmana çok sevindim :)

      Sil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...