16 Mart 2012 Cuma

Günün Ojesi.. Nfu Oh 59

Merhaba :)

Bu ojeyi uzunca bir süredir almak istiyor fakat fiyatından dolayı sürekli erteliyordum. Geçenlerde DBMS Trend çok güzel bir outlet yaptı. Bende kendisinden birkaç tane oje aldım. Bu güzellikte onlardan biri :)


Aldığımdan beri neler gelmedi bu ojenin başına neler. Sakınan göze çöp batar derler ya heh aynen öyle işte :D İlk aldığım gün sıkı sıkıya sarılmış ambalajı açıcam diye makasla tepesini azıcık uçurdum :D Soracımaaa sürerken pat masadan düştü birazı döküldü halı duvar her yer battı. O sinirle sürdüğümüde silip kaldırdım gözümün görmeyeceği bir yerlere. En sonunda bugün dayanamayıp gel barışalım dedim ve bağrıma bastım :D

Videoyu gün ışığında herzamanki gibi pencerelerden sarkarak çektim :D Herşey sizin için:p :D
 Fotoğraflar ise beyaz ışık altında çekildiler :)


 Taban bir renk kullanmadım. Tırnaklarımda 3 kat sürülmüş halini görüyorsunuz :) Kuruma hızı üç kat olmasına rağmen gayet iyi. Rengi sarı-yeşil turuncu ve çok az maviye dönüyor. Taban renk üzerine sürüldüğü zaman mat bir bitişi oluyor fakat tek başına uygulayınca böyle bir şey söz konusu değil. Ayrıca bence bu oje tek başına uygulandığı zaman daha güzel ve kendini daha iyi gösteriyor. Taban renk üzerine sürünce o derinlik etkisi ortadan kalkıyor. İlk denememde eee bumuymuş yahu diyip ojeyi gözümde fazla büyütmüşüm diye düşündüm :D Fakat bugün tek başına uygulayınca ooo yeaaa moduna girdim hahah:D Başka bir gün taban renk üzerine uygulanmış halinide yazarım o şekildede görürsünüz :)








Ortadaki fotoğraf beyaz ışık altında çekilmiş hali. Diğeri ise gün ışığında :)




.






10 yorum:

  1. ZAVALLI OJE ELİNDEN NELER ÇEKMİŞ Hİ Hİ :) NEYSE TABİ BARIŞIN SÜRÜŞÜN ARTIK :)
    BENDE ALDIM CHİNA GLAZE TECHNO BEKLEMEDEYİM :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazar nazar hahah :D
      Sende şimdiden güle güle kullan canım :)

      Sil
  2. Yavruum güle güle kullan tekrar ;) Ya ben bunu bordomsu kırmızımsı bir renk sanıyordum,görselinde öyle değil miydi ? Şaşırdım sende de Yelizde de görünce :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol kuzuuum :) Aslında bende daha canlı bir renk sanıyordum ama değilmiş :D Benim diğer favorim 51 numarası. Onu sende seversin kesin :D Deryacık onuda satsa kapsak hemen :D

      Sil
    2. Ay safım yaaa,demin baktım gugıl görsellerine ojenin . Meğer başka ojelerin üstüne sürüldüğü için farklı renk görünüyormuş. Derya da ojenin tek başına sürüldüğü bir foto koymadığından ben bordo sanmışım :D

      Sil
    3. neyin üstüne sürmüş o hatun :D Ay tek başına daha güzel yaa. Ben bordo üstüne denemiştim ama ı ıııh tek güzel bu tek :D

      Sil
  3. Baaak buldum o fotonun olduğu blogu :D 2 kat Orly naughty nin üstüne 2 kat Nfu sürmüş :D Yavrum bence sen dene farklı versiyonlarını,siyahın üstüne falan mesela sürsene !

    http://themanicuredmanatee.blogspot.com/2010/03/lessons-from-looney-bin-lesson-five.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurumak bilmez o bee :Dyavruş kopyalayamıorum linki :D sen onu bana facebookdan atıver nolur :D

      Sil
  4. Ojenin ambalajıda yıkılıyoR doğrusu. Markası ne bunun?

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...