8 Şubat 2012 Çarşamba

31 Day Challenge: Day 9 - RAINBOW Nails

Merhabaa :)
9. günü dört gözle bekliyordum :) Bugünün konusu gökkuşağı tırnaklar. Ben bugün için 2 deneme yaptım. İlk fotoğraflar 2. yaptığım manikür. İlki biraz aceleye gelmişti ve hoşuma gitmediği için silip tekrar başladım. Ortaya böyle birşey çıktı :) 
Manikür için taban bir renk kullanmadım. Tığ ile çizgileri 2 kat sürdüm ve son olarakta Golden Rose Fantastic No 166 yı sürerek manikürümü bitirdim. İlk yaptığım manikürde kürdan kullanmıştım. Kürdanla istediğim çizgileri çekemedim malesef. Bu iş için tığ gayet pratik bir araç:) 







Kırmızı renk için kullandığım oje: China Glaze Poinsettia
Turuncu renk için kullandığım oje: China Glaze Poinsettia + Flormar Supershine No 41
Yeşil renk için kullandığım oje: China Glaze Holly-Day
Mavi renk için kullandığım oje: Flormar No 423 + Golden Lady No 435
Mor renk için kullandığım oje: Pastel No 14
Sarı renk için kullandığım oje: Flormar Supershine No 41
Son olarakta Golden Rose Fantastic No 166

İlk yaptığım manikür ise buydu :)


9. Günüde böylece geride bıraktık :) 10. günde görüşmek üzere  :)) ♥ ♥ ♥


.

6 yorum:

  1. Blogumda sizi tagledim. Sevgiler,

    http://poshnailart.blogspot.com/2012/02/11-questions-tag-11-soruda-siz.html

    YanıtlaSil
  2. ikiside çok güzel olmuş ya ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
  3. bende mimin var kuşum :*
    http://ojesandigi.blogspot.com/2012/02/yeliz-ve-aylinin-mim-cevaplar.html

    YanıtlaSil
  4. @aylin teşekkür ederim canım. Cevapladım :))

    @fluu teşekkür ederim canım :))

    @oje sandığı yaptım yaptım :D

    YanıtlaSil
  5. @tansumut teşekkür ederiim :)

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...