2 Şubat 2012 Perşembe

Bitirdiğim Ürünler #4

Merhaba :)
Günlerdir bitenler yazısı yazmaya niyetliydim fakat anca bugün sıra geldi.
Son bitenler yazısını 7 ocakta yazmışım. O günden sonra neler bitirmişim bakalım :)

 Watsons Yeşil Çay Özlü Antioksidan Maske: Bu maske hakkında bir yazı yazacağım o yüzden şimdilik sadece memnun kaldığımı tekrar tekrar alacağımı söylemem yeterli olacaktır :)

Neutrogena El Ve Tırnak Bakım Kremi: İçinde son bir iki kullanımlık kaldı. Alışverişe çıktığımda yenisini alacağım. Yazısı için tık tık 

Excipial Hydro Nemlendirici: Yenisi alındı. Yazısı için tık tık 

Eyüp Sabri Tuncer Lavanta Kolonyası: Lavanta kokusunun yoğun şekilde hissedildiği bir kolonya. Bir daha alırmıyım bilmiyorum. Denk gelirsem belki alabilirim.

Parmex Aseton:  Bu çeşidini ilk defa aldım ama pembe olanı daha güzel :)

Flormar Oje Kurutucu Sprey: Memnunum. Henüz yenisini almadım. Alışverişe çıkınca almayı düşünüyorum fakat başka bir üründe denemek istiyorum açıkçası :) Daha önce kalyonunkini kullanmıştım ama memnun kalmadım. Oje kurutucu tavsiyelerinizi bekliyorum :)

Flormar 313 oje: Yenisi alındı.

İpana 3 Etki Diş Macunu: Tadı berbat ötesi. Bir daha alacağımı sanmıyorum.

Bepanthen Krem: Bazı günler cildimin bazı bölgeleri çok aşırı kuru oluyor. Excipial hydro ile karıştırıp o bölgelere sürüyorum. Sonuç pek güzel oluyor :)

Ve son olarakta Cettua Yüz & Göz Makyaj Temizleme Mendilleri, Mendix ıslak mendil, Lux kare pamuk, Gratisin La Ligne makyaj temizleme pamuğu, EuroSoft disk pamuk (bunu ojelerimi temizlemek için kullanıyorum)


Eveeeet işte benim son 1 ayda bitirdiğim ürünler bu şekilde :)


7 yorum:

  1. Oje kurutucu olarak Makyajçantam Rosmmann ürünü olan Rival de Loop oje kurutucuyu çok övmüştü. Ben de gidince alacağım. O beğendiyse vardır keramet.

    YanıtlaSil
  2. @aytül bilgilendirmen için teşekkür ederim canım. Rossmann e gittiğim zaman mutlaka bacağım:)

    YanıtlaSil
  3. Watsons Maske´yi merak ettim bak simdi : D

    YanıtlaSil
  4. Şu yeşil çay maske sivilcelere iyi geliyor mu?Bizi meraktan çatlatmada yaz hemen:)

    YanıtlaSil
  5. Dualarımız bu gece eksik olmasın, kalplerimiz imanla dolsun.Gül bahçesine girenler gül olmasalar da gül kokarlar. Kainatin en güzel gülünün kokusunun üzerinizde olması temennisiyle.
    Mevlüt Kandili Mübarek Olsun Canim.

    YanıtlaSil
  6. Ne çok şey bitirmişsin, darısı başıma :)

    YanıtlaSil
  7. @viva yenisini alır almaz yazısını yazacağım. Çünkü bunu aldıgım zaman fotolarını çekmemiştim. Elimde fotoğraf yok :))

    @lame ve dore tamam tamam yazıcam :D

    @nesliname Canım yorumları biraz geç yayınladım o yüzdengeçmiş kandilin mübarek olsun diyeyim. Düşündüğün içinde ayrıca teşekkür ederim :)))

    @sevda s amin amin :D

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...