4 Mayıs 2012 Cuma

31 Day Challenge: Day 29 - Inspired by THE SUPERNATURAL

Merhaba :)
31 gün konseptinde sona iyice yaklaştım :) Bugünün konusuna göre doğaüstü varlıklardan ilham almam gerekiyordu. Bugüne bu manikürü sıkıştırmasaydım çatlardım vallahi :D
Bu diziyi bilmeyen yoktur sanırım. Bilmeyen var ise hemeeen gidip izlesin bişey yapsın gözüme gözükmesin :p Zaten izlemeye başlayınca bırakılmıyor. Bende geç başlayıp seven kesimdenim :)

Manikürü nasıl yaptığıma gelicek olursam; taban renk olarak tek kat golden lady 364 sürdüm. Kuruduktan sonra ise 2 kat Flormar Neon Colors N015 sürdüm. Niye böyle bir abukluk yaptın diyenler vardır kesin:D
Flormarın Neon serisi şişedeki tam rengi vermiyor ve su gibi olduğu için 2 katta kapatıcılık sağlamıyor. Elde etmek istediğim ton oje elimde olmadığı için böyle bir şey yaptım :) Bu işlemden sonra Golden Lady 364 ve Flormar 310 ile Tardis'i çizmeye çalıştım. Oje ile bu işlem düşündüğümdende zormuş. Bu tarz manikürler için akrilik boya şart bence.
Baş parmağıma ise sünger kullanarak renk geçişi yaptıktan sonra Golden Lady 364 ile DW harflerini oluşturdum. Tamamen kuruduktan sonra ise cila sürdüm. İşte bukadaar :)




 






3 yorum:

  1. Doktorrr :)) Çok güzel bi manikür olmuş <3 <3

    YanıtlaSil
  2. doctor who :D o diziyi çok severim :)

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...