23 Mayıs 2012 Çarşamba

Cosmed İle Mutlu Son :)

Geçen haftanın en güzel süprizlerinden biri Cosmed'den gelen bu güzel mor kutuydu :)

Kutu içerisinden Cosmed ürünleriyle beraber tanıtım cd si, broşürler, kokulu kalpler, havlu ve bana özel olarak hazırlanmış kocaman bir not çıktı :) Gördüğünüz gibi  hazırlanan kutu çok çok ince düşünülmüş.  Özellikle içerisindeki not beni inanılmaz mutlu etti. Teee liseden kalma en ufak notları bile saklayan biri olarak bu notuda tabiki saklayacağım :) Diğer bloglarda gördüğüm kadarıyla kutularından blog isimlerine özel kurabiyeler çıkmış. Benim kutumdan malesef kurabiye çıkmadı. Ben buradan "senin kurabiyeye ihtiyacın yok tombik" mesajını aldım hıh :p :))

Gelelim kutu içerisinden çıkan ürünlere :)
  • Cosmed Tüy Azaltıcı Yüz Kremi
  • Cosmed Tüy azaltıcı Serum 
Kutuda bu iki ürünü gördüğüme inanılmaz mutlu oldum. Yüzüm için lazer epilasyona başlamak niyetindeyim. Bunu bir kaç kez dile getirmiştim. Sanki bu niyetimin farkında olarak bu iki ürünü özellikle seçmişler gibi hissettim :)) 
  • Cosmed Anti Selülit Losyon
Kurabiyeden sonra tombikliğim 2. kez yüzüme vuruldu :p :))))
  •  Cosmed El Bakım Kremi


Ürünleri kullandıkça yorumlarımı sizlerlede paylaşacağım :)



Not bana özel siz okumayın. Merak edin çatlayın :))



Bana gelen ürünler işte bu şekildeydi. Markanın bu ürünler dışında bir çok ürünüde mevcut. Ürünlerin paraben içermiyor oluşuda ayrı bir güzellik. Eğer ürünler ilginizi çektiyse şu sıralar 3 al 2 öde kampanyaları olduğunu hatırlatırım. İncelemek için sitelerine tık tık

Bu güzel kutu için Cosmed Türkiye ekibine çok teşekkür ederim :)

Cosmed Türkiye kendilerini şöyle tanımlıyor

“Stres artık hayatımızın her yerinde. Kadınlar birçok sorumluluğu yüklenmiş durumda: anne olmak, eş olmak, iş kadını olmak gibi… Erkekler gün geçtikçe zorlaşan iş yaşamının yükü altında yıpranırken çocuklar da sınav stresi, gelecek kaygısı ile boğuşuyorlar… Herkesin “Ben kendim için ne yapıyorum?” sorusunu sorduğu bir dönemde COSMED bakımlı olmanızı sağlayarak kendinizi mutlu hissettiriyor.”

Cosmed Türkiye'yi Facebook'dan takip etmek için tık tık . Twitter'dan takip etmek için tık tık

1 yorum:

  1. Ahh ahh o harika ve süper kutu bana da gelse keşke, ama nerdee :(

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...