27 Nisan 2012 Cuma

31 Day Challenge: Day 27 - Inspired by ARTWORK

Merhaba :)

31 gün konseptinde 27. gündeyiz. Bugün bir sanat eserinden ilham almam gerekiyordu ve ortaya bu sonuç çıktı :)

Taban renk olarak tek kat beyaz oje sürdüm. (Flormar 310) Daha sonra dıştan içe doğru fırça yardımıyla daireleri çizdim. Kuruduktan sonrada tek kat cila sürerek manikürümü bitirdim.


Ben bu manikür için Vasiliy Kandinsky'nin aşağıdaki resminden ilham aldım :)
Wassily Kandinsky -  Farbstudie Quadrate







27. günüde geride bıraktık. 28. günde görüşmek üzere

6 yorum:

  1. çok güzel olmuuş :)

    YanıtlaSil
  2. vuhuu bayıldımmm :))

    YanıtlaSil
  3. canım azmine yeteneğine hayranım :) ben olsam öff içim şişti deyip tek tırnakta bırakırdım :) düz ojeyi ayda yılda bir zor sürüp kurumasına katlanamayan insanım :) özeniyorum yahu size ojeciler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canım ya çok teşekkür ederim güzel sözlerin için ♥ :)

      Sil
  4. Çok güzel ve değişik olmuş hakikaten sabır ister bunu yapmak :) eline sağlık diyim :) :)

    http://rengarenkojem.blogspot.com/

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...