9 Nisan 2012 Pazartesi

31 Day Challenge: Day 25 - Inspired by FASHION

Merhaba:)
31 gün konseptinde 25. güne geldik. Az kaldı az :) Bugün modadan esinlenerek bir manikür yapmam gerekiyordu. Açıkçası modayla yakından uzaktan hiç bir alakam olmadığından bugün için ne yaparım diye çok düşündüm. Kaç tane fotoğrafa baktım hatırlamıyorum bile.  En sonunda aşağıda gördüğünüz Alexander McQueen'e ait olan korseden esinlendim. Sanırım bu korse 2009 kışına özel tasarlanmış. Hiç emin değilim bu yüzden tasarım hakkında ayrıntılı derin bilgiler veremiyeceğim :)

Ben bu manikür için toplu iğneleri kullanmayı tercih ettim. Toplu iğnelerin baş kısımlarını pense yardımıyla ileri geri yaparak kopardım. Ojemi sürdükten sonra ise cımbız yardımıyla toplu iğneleri  tırnağıma yerleştirdim. Aslında niyetim tüm tırnaklarıma bu işlemi yapmaktı ama penseyle toplu iğneleri kesmek beni baya zorladı. Bu yüzden sadece yüzük parmağıma uygulamayı tercih ettim :)




Bu manikürüm için Golden Lady nin  364 numaralı siyah ojesini kullandım. Kıvam olarak güzel ve oldukça hızlı kuruduğunu söyleyebilirim. 2. katı son tırnağıma sürdüğümde ilk tırnağım çoktan kurumuştu bile :)
*Ürün firma tarafından tanıtım amaçlı gönderilmiştir. Görüşlerim tamamen objektiftir.


6 yorum:

  1. güzel ve ilginç olmuş :)

    http://ojelerimiseviyorum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. :) elime ne geçse tırnağıma yapışır mı ne yapabilirim diye düşünüp duruyorum. Bu hiç gelmemişti aklıma:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehe aynı şeyleri bende düşünüyorum :D

      Sil
  3. çok güzel olmuş bayağı bir uğraşı gerekiyor hakikaten her tırnakta olmasındansa sadece yüzük parmağında daha iyi durmuş..

    YanıtlaSil
  4. Yavrııım mimlendiiiin :D

    http://junkheadinpurpleland.blogspot.com/2012/04/ilginc-bir-mimim-var.html

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...