11 Nisan 2012 Çarşamba

31 Day Challenge: Day 26 - Inspired by A PATTERN

Merhaba:)
31 gün konseptinde sona iyice yaklaştım sayılır :) Bugün 26. gün ve konsepte göre bir desenden ilham almam gerekiyordu. Aşağıdaki desen bir süredir bilgisayarımda kayıtlıydı. Ne için kaydetmiştim kimbilir. Ne yapsam diye düşünürken klasörün arasından bana gülümsedi :D 

Taban rengi sürüp kurumasını bekledikten sonra tığ yardımı ile beyaz çizgileri çektim. Sonra hoop tığı ters çevirip beyaz noktaları yaptım:) Daha sonra kullandığım beyaz ojenin içine mini minnacık siyah damlatıp ortaya çıkan renk ilede gri noktaları yaptım. Kuruduktan sonrada cila sürmeyi ihmal etmedim. 
Vee işte sonuç.. :)







Umarım hoşunuza gitmiştir :) 27. günde görüşmek üzere





.

6 yorum:

  1. güzel olmuş hacı,çok beğendm :)

    YanıtlaSil
  2. DESEN ÇOK HOŞMUŞ BYLE BİR KUMAŞ YADA BLUZUM OLSA KEŞKE :)) MANİKÜR HOŞ OLMUŞ CNM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Desen hakkında aynı duyguları paylaşıyoruz :)

      Sil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...