5 Mayıs 2012 Cumartesi

31 Day Challenge: Day 30 - Inspired by A TUTORIAL

Merhaba :)
31 gün konseptinde sona iyice yaklaştım. Bugün 30. gün ve bugünün konusuna göre yapılış aşamaları gösterilen bir manikürden ilham almam gerekiyordu. Ben bu manikürü youtube da takip ettiğim bir kanalda görmüştüm. Yazının sonunda bahsettiğim videoyu görebilirsiniz. Bu yüzden yapım aşamalarını hiç anlatmadan fotoğraflara geçiyorum. Fotoğraflarda pixe lol mario mantarım bana eşlik ediyor :)





Ben videodaki maniküre ek olarak taban renk kullandım. Tırnaklarımın rengi hergün oje değiştirdiğim için pek iç açıcı halde değiller bu yüzden böyle bir şey yaparak görüntü kirliliğine engel olmak istedim. Kullandığım renk Golden Rose No 05. Aşağıdaki fotoğrafı çekerken onu eklemeyi unutmuşum :)


  

2 yorum:



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...