9 Şubat 2012 Perşembe

31 Day Challenge: Day 10 - GRADIENT Nails

Merhaba :)
Bu tarz bir manikürü ilk defa deniyorum ve beni çok uğraştırdığını itiraf etmeliyim. Aslında dün gece yatmadan 1 saat kadar önce bir manikür yapmıştım fakat sabah kalktığımda bozulmuştu:( Bu yüzden tekrar sil baştan yaptım. Kaç kere silip tekrar yaptığımı hatırlamıyorum. Bir sürü renk denedim bir sürü. En son yaptığım manikür buydu ve bir kere daha silmeyi gözüm yemediği için pembede pes ettim :D

Bu manikürü yaparken sadece sünger kullandım. Taban rengi ve uçlardaki rengi süngerle pıt pıt yaparak sürdüm. Son olarakta top coat sürerek manikürü bitirdim. Umarım hoşunuza gitmiştir :)
11. günde görüşmek üzere ♥ ♥ ♥




6 yorum:

  1. çok şeker olmuşş :) sünger teknigi kolaydır aslında ama süngerin ojeyi çok emiyorsa zorluklar yaşanıyor.denemedim ama biryerde görmüştüm sünger yerine far fırçası kulanmıştı denemk lazım :)

    YanıtlaSil
  2. bebeğimmm etiketler çoook güzel olmuuuş :)) bayıldııım :)))

    YanıtlaSil
  3. @ojeperest evet canım süngerden dolayı oldugunu bende soradan farkettim. Bulaşık süngeri tarzı bir süngerle daha kolay yapabilirdim sanırım. Ben üçgen makyaj süngerleriyle yaptım :D

    @ojesandığı limon? :D:DD:D:D:D:D:D

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuşş.Bayıldımm.Ben bu rapsodi elanor gibi ojeleri hiçbiyerde göremedim bu nasıl bir şanss:(

    YanıtlaSil
  5. @cosmotrend canım rapsodiler genelde bir milyoncu dükkanlarında oluyor. Oralara bak istersen. Elanoru malesef bende bulamıyorum :(

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...