9 Mart 2012 Cuma

31 Day Challenge: Day 16 - TRIBAL PRINT

Merhaba :) 
Uzun zamandır oje yazısı yazmıyorum. Üstün bir sakarlık örneği gösterip tırnaklarımı kırdığım için en dipten kesmiştim. Tırnaklarım o şekildeyken oje sürmemeyi tercih ediyorum. Kremlerle menekşe yağıyla haşır neşir olarak bir an önce uzasınlar diye yırtınıyorum :D e oje sürmediğim içinde 31 gün konseptinde haliyle bir aksama oldu. Bir kaç kişi bırakıp bırakmadığımı sormuştu. Hani öyle düşünenleriniz varsa bırakmadığımı belirtmiş olayım :)) 
Lafı daha fazla dolandırmadan 16. günün manikürü neymiiiş bakalım :)

Konumuz kabile desenli tırnaklar. Bu manikürü kaç kere silipte yaptım hiiiç hatırlamıyorum. Hiç sevmedim ben bugünü hiç :D  Kullandığım fırçanın kılları yamulduğu için baya bir işkence çektim yaparken. Bu yüzden çizgilerim dümdüz olmadı. Fırçada çöpü boyladı evet :D





 16. günüde uzunca bir aradan sonra geride bıraktık :) 17. günde görüşmek üzere :)

6 yorum:

  1. çok hoş olmuş renkler falan :)

    YanıtlaSil
  2. Bence bunu yapmak icin tirnaklarin biraz daha uzun olmaliydi, ama yine de cok güzel bir desen. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım daha önce bu deseni tırnaklarım biraz daha uzunken denemiştim. Ozaman daha güzel olmuştu :)

      Sil
  3. çok otantik duruyor canım bayıldım.özelliklede claries ojenin rengi harikaymış:)

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...