17 Mart 2012 Cumartesi

Vichy Aqualia Thermal Rich Nemlendirici


Merhaba :)

Bu ürün elime 1 ay önce geçti fakat ben yaklaşık 1 hafta süreyle kullandım ve daha fazla kullanmayacağım içinde yazısını yazmaya karar verdim :)


 Neden kullanmayacağıma gelecek olursak :)

  • Ürünün kokusu bir dönem nefretle kullandığım Nivea Aqua Sensation Nemlendiriciyi hatırlatıyor. Bu yüzden ürünü kokladığım ilk an oflayıp pufladım   :)
  • Cildimin en kuru olan çene bölgesinde aşırı şekilde kaşıntı yaptı. Benim çene bölgem uyuzdur biraz. Olmadık şeye tepki verir kaşıntı yapar :)
  • T bölgemi tarif bile edemeyeceğim şekilde yağlandırdı. Bir kez makyaj altına kullandım ve o gün parlak parlak gezdim ortalarda :)
  • Kaşıntı yapan bölgelerde minik minik sivilceler oluştu. Kullanmayı kesince düzeldiği için garibimi günah keçisi yaptım:)
Bunlar dışında
  •  Yapısı görsellerde yoğunmuş gibi duruyor fakat cilde uyguladığınızda oldukça hafif bir yapıya sahip olduğunu hissediyorsunuz
  • Sürdükten sonra cildinizde bir tabaka varmış gibi hissetmiyorsunuz. 
  • Cilt tarafından kolayca emiliyor.
  • Paraben içermiyor.
Kendisini kullanmadığım için anneme verdim ve annemin cilt tipi kurudur. Kendisi kremden gayet memnun ve çok güzel nemlendirdiğini söyledi. Bu yüzden ben bu ürünün kuru cilt tipine sahip olanlar için önerebilirim. 

Bana gelen çeşidi Rich . Eğer Light olan çeşidini deneseydim belkide memnun kalırdım bilemiyorum.


 Bendeki boyu 15 ml lik deneme boyu. Tam boyu ise 30 ml ve fiyatı 29,90 TL Şuanda bu krem eczanemizde.com da kampanyada  ve 20,93 TL den satılıyor. 

İçerik




*Ürün firma tarafından tanıtım amaçlı gönderilmiş olup, görüşlerim tamamen objektiftir.


.

5 yorum:

  1. bende de sivilce ve kaşıntı yaptı bu ürün.hassas ciltlere göre ve özellikle karma ciltlere göre değil ;)

    YanıtlaSil
  2. Benim cildimde kurudur ama ben light kullanmıştım nemlendirmesinden memnundum ki kışın yeterli gelmezdi herhalde yazın memnundum ama aşırı parfüm içeren bir krem zaten güneş kremi alırken kofreydide çabuk bitti.:)

    YanıtlaSil
  3. light denemelisin canım benim cildim kuru light cok hafif gelmişti nemlendirmemişti bile

    YanıtlaSil
  4. sivilcelenme sorunu bende de oldu bu ürünü kullanınca o günden beri duruyor bir kenarda :(

    YanıtlaSil
  5. Herkesde sivilcelenme yapmış gördüğüm kadarıyla :)
    Light versiyonunu denemeyi şuan düşünmüyorum açıkçası. Sivilcelenme sorunu yaptığı için gözüm korktu :)

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...