22 Mart 2012 Perşembe

Kozmoda.com alışverişim

Merhaba,

Kozmoda.com ile düzenlediğimiz çekilişte yaptığım alışverişten bahsetmiştim. O alışverişimin paketi yaklaşık 1 saat önce elime ulaştı ve detayları hemen sizlerlede paylaşmak istedim :)
Kozmoda.com çekiliş düzenlediği bloggerlarıda unutmayıp sitelerinden yapacağımız alışverişimizde kullanmak için 100 tl lik bir çek vermişti. Bu alışverişimi o çek ile yaptım. Buradan kendilerine bir kez daha teşekkür ederim..

Gelelim paketin detaylarına:)

Fotoğraflardanda anlaşıldığı gibi paketleme konusunda oldukça özenli davranmışlar. Herşeyi sıkı sıkı sarıp sarmalamışlar. Bu yüzdende paketim elime sapasağlam hasarsız şekilde ulaştı. Kutularıda pek ciciymiş çok hoşuma gitti :)


Siparişimi 20 Mart Saat 22:30 civarında verdim ve paketim 21 Mart Saat 18:55'de kargoya teslim edildi. Bugünde elime geçti. Bu ne hız yahu :) 
İnternetten alışveriş yaptığım zaman o paket kargoya hemen verilmedimi sinir oluyorum. Eminimki bir çok kişi benimle aynı fikirdedir. Bu yüzden hız konusunda kozmoda.com beni fazlasıyla şaşırttı:)

Paketi haşince açtıktan sonra aşağıdaki ürünlerle kucaklaştım :)

Flormar Asetonsuz Oje Çıkarıcı Orkide Kompleksli
Flormar Neon Ojeler / N002 - N015 - N009 - N007 - N014 
Flormar Graffiti Nails Oje / G07
Flormar Long Wearing Lip Gloss / L407
Flormar Long Wearing Ruj / L16
Flormar Dudak Kalemi / 205
Flormar Göz Kalemi / 101
Flormar Kalemtraş
Flormar Tekli Far / 16
Flormar Pretty Compact Allık / P114
Maybelline One By One Maskara
Dermokil Göz Çevresi Bakım Kremi
Dalin Havlu Mendil 

 Ojelerden bir tanesi faturamda ve sipariş listemde gözüktüğü halde eksik gelmiş. Kendileri kargolama departmanı tarafından gözden kaçmış olabileceğini ve istediğim taktirde kargoya tekrar verebileceklerini söylediler. Bir tane oje için zahmete sokmak istemediğim için o ürünü iptal ettim :)

Aşağıdakiler ise kendilerinin birer küçük hediyesi. Bu tarz hediyeleri alışveriş yapan her müşteriye gönderiyorlarmış. Küçük sürpizleri kim sevmezki :)

İpana Pro - Expert Diş Macunu 
Lapital Ayak Bakım Kremi
She'nin minik bir aynası. Bu aynaya bayıldım yahu çok şeker :) Hemen attım çantama :)




Kozmoda.com işbirliği ile düzenlediğim çekilişime katılmadıysanız hemen sizi şöyle alalım :)

,

5 yorum:

  1. güle güle kullan canım.bir sürü cicilerin olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. ohhh gule gule kullan. :))

    http://aswanginkosesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. peki biz şu an kozmodadan böyle sipariş versek aynı ürünler geliyormu?

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...