1 Mart 2012 Perşembe

Bitirdiğim Ürünler #5

Merhaba :)
Biten ürünleri koyduğum kutumu boşaltmanın zamanı gelmişte geçiyor :) Bakalım son bitenler yazısından beri neleri silip süpürmüşüm :)

 .
Fotoğrafı yeni sekmede açarsanız daha büyük şekilde görebilirsiniz :)

  • Parmex Aseton. Bundan 2 şişe bitirdim. Bittikçe alıyorum fakat koca bir şişe saf aseton aldığım için bir süre bu asetonu almayacağım
  • Diadermine Dengeleyici Temizleme Sütü. Bu ürünün yazısını ayrı şekilde yazacağım.
  • Selin Antibakteriyel El Temizleme Jeli. Okulda iyi oluyor :) Bundanda 3 şişe bitirdim.
  • Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi. Bununda yazısı ayrı yazılacak :)
  • Rival De Loop Likit Kapatıcı. Çizgilere doluyor. Hatta sürdükten bir kaç dakika sonra dolduğunu bile söyleyebilirim. Ayrıca göz altlarımı feci şekilde kurutmuştu. Yüzümde kullandım çok şükür bitti.
  • Clarins Göz Kremi. Vaad ettiklerini hissedebilmek için tam boyunu kullanmak gerektiğini düşünüyorum. Fakat kullandığım süre boyunca göz çevremi çok güzel nemlendirdiğini söyleyebilirim.Tam boyunu almayı şuan düşünmüyorum.
  • Cettua Yüz&Göz Makyaj Temizleme Mendilleri. Bundanda 2 paket bitirdim. Yazısı için tık tık
  • Watsons Green Tea Siyah Nokta Bantları ve Cettua Gözenek Temizleyici Bantlar. Bunlar hakkındada ayrı bir yazı yazacağım
  • Lilibe Makyaj Temizleme Pamuğu. Rossmanden almıştım. Gittiğim zaman yine alırım sanırım :)
  • Natural Aromatic Sıkıştırılmış Banyo Tuzu. Bu banyo tuzu top şeklinde satılıyor ve Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. Ben bunu kırıp yarım yarım ayaklarım için kullandım. Banyomuzda küvet yerine duşakabin olduğu için  küvet doldurup keyif yapamıyorum malesef. Bu banyo tuzunu sürekli kullanıyorum. Elimde bir kaç tane daha var. Suya atıldığında çok güzel bir koku yayıyor. Sırf kokusu için kullanıyorum evet:D Küvet doldurup keyif yapmayı seviyorsanız mutlaka deneyin derim. Fiyatı 1 TL gbi komik bir rakam :) 
 

2 yorum:

  1. ohh biten bitene darısı yenilerinin başına keşke hiç bitmeseler değil mi?? neysee aman bakımlı olalımda biterse bitsin dimi ama:))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitsinler bitsinleeer:D Bitsinlerki yeni cicilere yer açılsın :D

      Sil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...