17 Şubat 2012 Cuma

31 Day Challenge: Day 15 - Delicate Print

Merhabaa :)
31 gün konseptinde bugün 15. gün ve konumuz zarif desenli tırnaklar. Bugün için ne yapsam ne yapsam diye düşünürken aklıma ne zaman aldığımı bile hatırlamadığım bu yapışkanlar geldi. Eh dediim hadi kolaya kaçıyım bugün:p Bu yapışkanları Rossmann den almıştım. Fiyatı ne kadardı hiç hatırlamıyorum. Bir daha asla almam diye düşünüyorum. Çünkü çıkarması tam bir işkence ve tırnak yüzeyine inanılmaz zarar veriyor. Çıkartırken içim cıs etti :D 
15. günüde kolaya kaçarak geride bıraktııık :) 16. günde görüşmek üzere ♥ ♥ ♥






9 yorum:

  1. Ama çok güzel duruyor bunlar. Bende de var aynısından. Hemen denemeliyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkarmasını dert etmiceksen mutlaka dene :D

      Sil
  2. Merhaba blogu yeni kesfettim
    Uyenim
    Ben de beklerim bloguma
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel çıkartmasını boşver görüntüsü güzel :) hemen alınmalı çok beğendim..

    http://2chenindunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. selam,
    bloğunu yeni keşfettim canım ,çok güzel paylaşımlar var içeriğinde ...takipdeyimmmm ...sevgiler .

    YanıtlaSil
  5. Tırnakta çok güzel durmuş Bir de çok güzel uygulamışsın hiç boşluk yok.


    betulove.blogspot.com/

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...