4 Şubat 2012 Cumartesi

31 Day Challenge: Day 4 - Green Nails

Merhabaaa :)
31 gün konseptinde bugün 4. gün vee konumuz yeşil tırnaklar. Fotoğrafları gündüz evden çıkmadan çekmiştim ama yazısını yazma işi anca busaate kaldı :) 
Ben bu manikürü çok sevdim silmeye nasıl kıyıcam hıh :D 
Bugünün manikürü için taban renk olarak China Glaze'in Holly Day isimli rengini seçtim. Noktalar içinde Flormar 424 ve Rapsodi 350. Ha bu arada ben noktaları toplu iğne başıyla yapıyorum. Merak eden olursa bu bilgiyide vermiş olayım :)) 
Gece gece daha fazla konuşmadan sizleri fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum. 
5. günde görüşmek üzere :)))









3 yorum:

  1. Bence kalan günleri boşver, hiç çıkarma bunları o.o harika!

    YanıtlaSil
  2. ayy çok güzel olmuş :) ben de yapmalıyım :)

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...