31 Mart 2012 Cumartesi

31 Day Challenge: Day 19 - GALAXIES

Merhaba :)
1 haftadan fazladır yeni yazı giremedim malesef. Okulum şu sıralar fazlasıyla yoğun ve eve geldiğimde pilim tamamen bitmiş oluyor. Bu yüzden burayı biraz ihmal ettim. 31 gün konseptinin aksamış olmasından hiç bahsetmiyorum bile :(
Neyse sızlanma faslımı burada noktalıyorum ve 19. günün manikürüne geçiyorum :)

Bugünün konusu galaksi tırnaklar. Daha önce bu manikürü denememiştim. Bu ilk denemem ve ilk denemeye göre idare eder gibi sanki  :)
Beyaz noktaların kurumasını bekledikten sonra simli ojeyi sürseydim daha iyi olabilirdi. Ama böylede kayan yıldız gibi oldular hahah:D 


Taban renk olarak Golden Rose un 06 numaralı mat ojesini kullandım. Herşeyi tamamladıktan sonra ise Golden Rose Fantastic No:166 yı sürerek manikürümü bitirdim :)


19. günüde böylece geride bıraktık. Korkulu rüyam olan 20. gün maniküründe görüşmek üzere :)



.

6 yorum:

  1. 31 day challenge'ı 2,5 ayda tamamlayacak olan kişiye merve denir :D yine aldattın beni bu sabah hıh :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Napıyım yoğunluk işte:D Bebişiiim paketim bitti mesaj atamıyorum. Yarın TL yükleyince mesajlarım olucak :D

      Sil
    2. nazlıcım isim eksikliği var merve ve ben :D haha aynı zaman başladık ama ben azcık solladım :D
      bu arada bebekim çok güzel olmuş galaksilerin :)) tırnaklar da uzamış baya haa :D

      Sil
    3. teşekkür ederim kuzu:D Valla okulda kırıcam diye ödüm kopuyor :D

      Sil
  2. UZAYA BAKAR GİBİ OLDUM :)) ÇOK GÜZEL
    HER PARMAĞA BİR GEZEĞEN İZİLİRMİ ACEP :p

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...