6 Mayıs 2012 Pazar

31 Day Challenge: Day 31 - RE-CREATE YOUR FAVORITE CHALLENGE

Merhaba :)

Bugün 31 gün konseptinin final günü ve bitirmeyi başardığım için pek mutluyum :) 31 day challenge yolculuğuna 31 Ocak tarihinde başlamıştım. Bu kadar uzun sürede bitiren kaç kişiyiz merak içindeyim :D 
Bu süre zarfında yorumlarını ve desteğini esirgemeyenlere çok teşekkür ederim :)
Bugünün konusuna göre en sevdiğim günü tekrar yapmam gerekiyordu. Ben bugünün manikürü için 27. günü seçtim. 27. günün konusuna göre bir sanat eserinden ilham almam gerekiyordu. 

Ben bugün yaptığım manikür için Jackson Pollock'un resimlerinden ilham aldım. Tek bir resmini seçmedim seçemedim. Kullandığı teknikten ilham aldım diyebilirim. Okulda Jackson Pollock'un tekniği ve resimleri hakkında bir kaç ders boyunca konuşulmuş ve aklıma iyice yer etmişti. Bu yüzden bugün için kendisinden ilham almasam olmazdı :)





Manikürüme 2 kat taban renk uyguladım(Flormar 310) Tamamen kuruduğundan emin olunca kağıt bant ile tırnaklarımın etrafını sardım. Manikür sonunda tırnak etlerini kırk saat temizlerim derseniz sarmasanızda olur. 
İlk olarak kullanacağım renkleri bir parça kağıt üzerine aldım ve pipeti dokundurarak ojeyi pipetin ucuna aktardım. Daha sonra ise tırnağımın üzerine dimdik gelecek şekilde tutup tek seferde ve hızlıca pipetin diğer kısmından üfledim. Pipeti eğri tutarsanız veya yavaş üflerseniz sonuç bu şekilde olmuyor. Bu yüzden bu kısıma çok dikkat etmelisiniz :) Tüm renkleri yaptıktan sonra 1-1.5 saat iyice kurumasını bekledim ve cilamı sürdüm. İşte bukadar :)
Ben bu manikürü bir süre önce bir kaç yabancı blogda görmüştüm. Sıçratarak yapanda var bu şekilde pipet ile yapanda. Yani bu pipet tekniği benim icadım olan birşey değil. Bunuda belirteyim :) Bence pipet ile yapmak daha eğlenceli ve görüntü olarak çok daha güzel.

Ben bugünün manikürünü çok beğendim umarım sizlerde beğenmişsinizdir :)








31 Day Challenge: Day 1 - RED Nails 
31 Day Challenge: Day 2 - ORANGE Nails
31 Day Challenge: Day 3- YELLOW Nails
31 Day Challenge: Day 4 - GREEN Nails 

31 Day Challenge: Day 5 - BLUE Nails
31 Day Challenge: Day 6 - VIOLET Nails
31 Day Challenge: Day 7 - BLACK AND WHITE Nails
31 Day Challenge: Day 8 - METALLIC Nails

31 Day Challenge: Day 9 - RAINBOW Nails
31 Day Challenge: Day 10 - GRADIENT Nails

31 Day Challenge: Day 11 - POLKA DOTS

31 Day Challenge: Day 12 - STRIPES

31 Day Challenge: Day 13 - ANIMAL PRINT
31 Day Challenge: Day 14 - FLOWERS
31 Day Challenge: Day 15 - DELICATE PRINT 

31 Day Challenge: Day 16 - TRIBAL PRINT
31 Day Challenge: Day 17 - GLITTER

31 Day Challenge: Day 18 - HALF MOONS
31 Day Challenge: Day 19 - GALAXIES

31 Day Challenge: Day 20 - WATER MARBLED

31 Day Challenge: Day 21 - Inspired by A COLOR

31 Day Challenge: Day 22 - Inspired by A SONG
31 Day Challenge: Day 23 - Inspired by A MOVIE

31 Day Challenge: Day 24 - Inspired by A BOOK

31 Day Challenge: Day 25 - Inspired by FASHION

31 Day Challenge: Day 26 - Inspired by A PATTERN

31 Day Challenge: Day 27 - Inspired by ARTWORK
31 Day Challenge: Day 28 - Inspired by A FLAG

31 Day Challenge: Day 29 - Inspired by THE SUPERNATURAL
31 Day Challenge: Day 30 - Inspired by A TUTORIAL
31 Day Challenge: Day 31 - RE-CREATE YOUR FAVORITE CHALLENGE

6 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anacım sen pusudamı bekliosun napıosun. Yazıyı yayınlar yayınlamaz mor kuzu burda :D
      Teşekkür ederim ayrıcana :D

      Sil
  2. Harf hatası yapmışım demin,takıntım var düzeltmem gerekiyordu :D


    Bayıldıııım ! Hadi geçmiş olsun aylar da sürse bitirdin :D

    YanıtlaSil
  3. hayırlı uğurlu olsun canım,bitirdin sonunda. Final muhteşem olmuş,renklerin uyumuna bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canııım ♥ :) Sonunda bittide derin bir oh çektim nihayet :)

      Sil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...