5 Şubat 2012 Pazar

31 Day Challenge: Day 6 - VIOLET Nails

Merhaba :)
Bugün 6. gün ve konumuz mor tırnaklaaar :) 6. güne ne çabuk geldik yahu :)
6. gün için Avon un Decadence isimli rengini seçtim. Bu ojeyi daha önce sanırım bir kez sürmüştüm ama buraya koymamıştım. Oje kutumda boynunu bükmüş bakıyordu:p
Avon ojelerinin şişelerini çok seviyorum.  Bence çok şık duruyorlar. Kuruma açısındanda oldukça hızlı olduğunu söyleyebilirim. Kaç gün dayanıyorlar bir fikrim yok ama dayanıklı olduklarını bir kaç blogda okumuştum. 
6. günün bitimiyle beraber yavaş yavaş desenli manikürlerede yaklaşıyoruz :) Sevinsemmii kara kara düşünsemmiii bilemedim şimdi :D
Lafı daha fazla uzatmadan sizleri video ve fotoğraflarla baş başa bırakıyorum. 7. günde görüşmek üzere ♥♥♥ :))








5 yorum:

  1. aynısından aldım bende... renkten memnun kaldığımı söyleyebilirim... eğer elin sudan çıkmıyorsa çok uzun dayandığını söyleyemeyeceğim...

    YanıtlaSil
  2. @gizem Bilgilendirme için teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  3. blogunu yeni buldum ve bayıldım,takipçinim artık canım ^^
    ojenin rengine de bittim.
    ayrıca doctor who arka planından fanı olduğun sonucunu çıkarıyorum ve saygıyla selamlıyorum :D

    xx
    http://youshoulddancewithme.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. gizeme katılıyorum bende de var bi kaç tane daha dayanıklısına rastlayamadım.. suya sokmasan bile elini heryeri çizer uçlardan hemen gider... ama bunun rengi çok güzelmişşş =) çok yakışmışşş =)

    YanıtlaSil
  5. @uftade Teşekkür ederim canım :)
    Doctor who candır :D Amaşu son doktordan itibaren olan bölümlere bir türlü ısınamadım. Değişsin bir an önce çok mıymıntı gelio bana o adam :(
    Ah david :(

    @fluu dayanıklı diyenlerin elleri suya fazla girmiyor sanırım. Yani ev işi vs. O yüzden dayanıklı olduğunu söylemiş olabilirler :D

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...