4 Şubat 2012 Cumartesi

31 Day Challenge: Day 5 - Blue Nails

Merhaba :)
Bugün 5. gün vee konumuz mavi tırnaklar. Bugün ışıltıya - sime - noktaya vs bulaşmadan düz bir manikür yapmayı tercih ettim :) Bu tonlardaki mavilere bayılıyorum. Umarım sizinde hoşunuza gitmiştir :)
Elimde 2 adet Golden Lady oje var ve bu renkte onlardan bir tanesi. Keşke daha rahat ulaşabileceğim yerlerde satılsa diye düşünüyorum. Çünkü kuruma hızı diğer yerli markalara kıyasla çok daha hızlı. Bir ojeden başka ne istenirki :) Tırnaklarımda 2 kat uygulanmış halini görüyorsunuz. Fakat tek kattada kapatıcılık sağladığını söyleyebilirim. Ben alışkanlıktan dolayı 2 kat sürdüm :)
Eveet 5. günüde geride bıraktık 6. günde görüşmek üzere :)







 *Ürün firma tarafından tanıtım amaçlı gönderilmiştir.

4 yorum:

  1. ahh ahh 3 sene önce elimde en az 20 tane golden lady ojem vardı çoğu bozuldu =(( çok güzelmiş bunun rengi =)

    YanıtlaSil
  2. @fluu teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  3. ne çabuk 5 gün geçti yahu,daha dün yazdım sanki sana zor bir işe soyundun diye:) artık zaman su gibi akıyor canım,renk süper ötesi çok yakışmış ...

    YanıtlaSil
  4. @özge aynen aynen bu sabah aynı şeyi kendi kendime söledim ne çabuk 5. gün geldi diye :)
    Beğendiğine çok sevindim canım :)

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...