4 Haziran 2012 Pazartesi

Günün Ojesi.. Essence - 85 Galactic Black

Geldik Essence cicilerinin ikincisinee :) Bu aralar bolca Essence oje yazısı göreceksiniz. Uyarmadı demeyin :)
 Galactic Black içerisinde gri lekeler barındıran simsiyah bir renk. Ben bu renge ba-yıl-dım!!! 
Tırnaklarımda 3 kat sürülü halini görüyorsunuz. Aslında 2 kat sürünce tamamen opak bir görüntü oluşuyor. Fakat sakarlık yapıp bir tırnağımı bozduğum için 3. katı sürdüm gitti:) 3 kat sürmeme rağmen hemencecik kuruyuverdi. Ah Galactic Black ben seni çok sevdim ♥ Ya siz? :)






17 yorum:

  1. yazın siyah sevmiyorum ama renk çok güzelmiş kışın kullanmak için hemen almak istiyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yazın benimde elim siyaha pek gitmez ama bu siyah öyle bildiğimiz siyahlardan değiiil!:)

      Sil
  2. ama benim neden essenceim yok kieee :( Pek güzelmiş canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Renk çok güzelmiş,klasik dümdüz siyah yerine süper bir alternatif

    YanıtlaSil
  4. Erkek olarak oje sevmem ama bu renk süpermiş ;)

    YanıtlaSil
  5. gratisdeki satış elemanıda bunu gösterdi ama ben 3 tane başka aldım birazdan blogumda yayınlayacagım;) birde konfeti varmış ama bizim gratisde yokyu:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o rengi bende özellikle aradım ama o gelmemiş sanırım :(

      Sil
  6. Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben istiyorum bundan !!!!!! :( Bir gidemedim Essence olan Gratise yaa ağlayacam az kaldı hahaa :D

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bende almakta kararsız kalmıştım ama yine gittiğimde mutlak alınıcek kendileriii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı kararsızlığı bende yaşamıştım ama sonra amaaan alayım gitsin diyip attım sepete :)

      Sil
  8. yavrum seni like ettim :P Blogrolumdesinizz bakmak için buyrunuz :) http://bugunnesursemm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehe like ettim :D Teşekkür ederim canıım gördüm bile :)

      Sil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...