25 Haziran 2012 Pazartesi

Elegant ve Meggy Ojeler ♥


Merhaba :)

Yarimle haftasonu kaçamağı yapalım dedik ve Cumartesi sabahı Edirne yollarına düştük. Bu ojelerin satıldığı dükkanı bir kaç ay önce bir blogda okuyup aklımın bir köşesine not etmiştim. Fink fink dolaşırken aklıma gelince arayıp tarayıp dükkanı bulduk. Dükkanı görünce ufak çaplı bir çıldırıştan sonra kendime geldim ve saldırdım raflara :p
Yarimde kıyamadı bu güzellikleri alıverdi hemen ♥
Pazar günü bir saldırış daha yapmaya niyetliydim ama gittiğimizde dükkan kapalıydı. Bir dahaki sefere artık :)
Bu arada dükkanın yerini şu an tam olarak hatırlıyamıyorum ama merak eden olursa öğrenip bilgilendirme yapabilirim.


Çok güzeller değil mi? :)

 Meggy ojelerin tanesi 1,20 TL Elegant ojeler ise 1 TL den satılıyordu. Şaka gibi :)



 Bunlarda haftasonu kaçamağımızdan birkaç küçük kare :)





22 yorum:

  1. Eğlenceli bir haftasonu olmuş.:)

    YanıtlaSil
  2. Yaaaa ben de Meggy oje istiyorum :((( Bizim Bospa'ya düşse şu ojeler yaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyamam sanaaa :(
      Ah kuzum ben İstanbul da bile görmedim bunları.
      Burda yok Edirne de ne alaka hiiç anlamadım:(

      Sil
  3. Kilo alacaksın tatlım ama dikkat yaaaaa :D Hep mutlu ol civcivim , ahh ne tatlılar bu arada hepsi güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zaten tombik tombik bir hatunum hıııh :p
      Güzel dileklerin için teşekkür ederim kuzum ♥

      Sil
  4. Hiii çok güzeller ama simli simlii :)

    YanıtlaSil
  5. resimler çok güzel ojeler çok güzel:)ne güzel bir haftasonu

    YanıtlaSil
  6. yaa bunları hiç görmedim ben çok güzeller niye yok ki istanbulda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım bende hiç görmemiştim. Varlıklarından haberdardım ama istanbulda hiçdenk gelmedim. Keşke burdada olsa.
      Bunlar dışında daha bir sürü rengi vardı. Görsen çıldırırsın :/

      Sil
  7. Hepsinin renkleri de muhteşem güle güle kullanm cnm =)

    YanıtlaSil
  8. ben meggy ojeleri çok seviyorum ama ben de hiç bulamıyorum nerde satılıyorlar acaba :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben bunları Edirneden aldım. Yukarıda belirttiğim gibi şuan yerini tam hatırlamıyorum ama istersen öğrenebilirim :)

      Sil
  9. vaaaaaaaaaaaaaay birileri edirneye gelmiş haberim yok :D ezgi kozmetiktir orası :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah valla uzun kalıyor olsaydık seni dürtüklemeye niyetliydim kuzum :D
      Ayrıcana ezgi kozmetik değil eys parfume yazıo poşette :p
      saraçlar (böylemi yazılıyorduki:D) caddesine girince solda kalıyordu sanırsam :p

      Sil
  10. ne güzeller hepsine bayıldım güle güle sür cicili bicili :)

    YanıtlaSil
  11. evet eys parfüm diye bi yer var endere aşağıya giderken solda kalıyor:)

    YanıtlaSil
  12. wowww hepsi çokkk tatlı aswang, sayfama uğrarsan sevinirim :)

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...