10 Haziran 2012 Pazar

Günün Ojesi.. Pastel 84 & Pastel Tarçın Kokulu Top Coat

Merhaba :)

Bugün tırnaklarımda hediye gelen ojelerimden Pastel 84 ve Pastel Tarçın Kokulu Top Coat sürülü.
Tam bir tarçın delisi olduğum için kokulu oje serisinden en çok tarçın kokulu olanı merak ediyordum. Fakat bu top coat bence tarçın kokmuyor. Ben kokusunu vişneli rocco lolipopa benzettim :D
Tırnaklarımda 2 kat Pastel 84 üzerine tek kat Pastel Tarçın Kokulu Top Coat sürülü. 
Pastel Tarçın Kokulu Top Coat içerisinde altın rengi ışıltılar barındırıyor ve kuruma hızı oldukça başarılı diyebilirim. Her ne kadar lolipop gibi koksada ben kendisini çoktan bağrıma bastım :)
Pastel 84 ise mavi alt tonlu çok güzel bir gri. Top coat sayesinde şıkır şıkır oldu ama tek başınada oldukça güzel. Başka bir gün tek halinide paylaşacağım.

Haydi şimdi fotoğraflara geçelim :)






12 yorum:

  1. renk muhteşem olmuş,top coat bende almalıyım yalnız bende tarçın kokusunu sevmiyorum,umarım dediğin gibi kokuyordur:)bu arada tırnaklarının şeklide çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)
      Ben tarçın delisiyim ama kokusu kesinlikle tarçına benzemiyor. Bakalım sen benzetecekmisin :)

      Sil
  2. çok hoş durmuş canımcım..

    YanıtlaSil
  3. çook yakışmış ikisi birbirine canım çok güzel olmuş :)
    bu arada nasıl denk gelmiş ben onu hindistancevizli sanarak almıştım :D
    az önce şok oldum hatta aaa o tarçın mıymış diye :) rengi için almıştım sevmene çoook sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah ciddenmi :D Olsun ben bunu görünce daha mutlu oldum :D
      Teşekkür ederim kuzucum :)

      Sil
  4. Aynen tatlım kokusunun tarçınla alakasını bende hissedemedim ama nanelisi gerçekten çok güzel kokuyor :) Pastel farkı ile sürmekte ayrıca güzel , kıvamını hep sevmişimdir :) Güle güle kullan canım , çok yakışmış ..


    Yeni bloğumu takibe almalısın :) www.rimellikiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) nanelisi cidden çok güzel kokuyor katılıyorum:)
      bloguna hemen ışınlanıyoruum

      Sil
  5. Ah evet evet kesinlikle vişneli roccoya benziyor kokusu, tarçınla uzaktan yakından alakası yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyy benden başka biri daha vişneli rocco dedi ya gözüm açık gitmez artık :D

      Sil
  6. bir tarçin aşığı olarak bende kesinlikle tarçının o kendine has kokusunu çok hafif aldım, daha çok şeker gibi kokuyor :D ve bu 84 yok mu 84 şahane bir renk :D tek başına güzel başka renklerle çok güzel kombin oluyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benzetemeyen bir ben değilim demek :)
      84 ü tek başınada sürücem canım :)

      Sil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...