11 Haziran 2012 Pazartesi

Bitirdiğim Ürünler #7

Merhaba :)

Geçtiğimiz ay bitenler yazısı yazmamıştım. Haliyle elimde baya biten ürün birikti. Bakalım son bitenler yazımdan sonra neleri tüketmişim :)


 The Body Shop Çay Ağacı Yağı: Bu ürünü sevdimmi sevmedimmi hiç bilmiyorum. Bazen çok güzel işe yaradı bazen hiç yaramadı. TBS'den almak yerine yarı fiyatına aktardan almak çok daha mantıklı diye düşünüyorum.
The Body Shop Salatalık özlü tazeleyici tonik: Şuan  başka bir tonik kullandığım için yerine yenisini almayı düşünmüyorum. Yazısı için tık tık
 Cosmed Yüz Temizleme Jeli: Şuan başka bir jel kullandığım için yerine yenisini almayı düşünmüyorum. Yazısı için tık tık
Excipial Hydro Nemlendirici: Bu nemlendiriciye ba-yı-lı-yo-rum! Günlük olarak başka bir nemlendiricikullanıyorum fakat bu ürünü özellikle banyodan çıkar çıkmaz bol bol sürüyorum. Vazgeçemeyeceğim ürünlerden bir tanesi diyebilirim.Yenisi çoktan alındı yarılandı bile :) Yazısı için tık tık
Watsons Salatalıklı Body Scrup: Bu ürünü hiç sevmedim. İçindeki tanecikler banyo için bence yetersizdi. El peelingi olarak kullandım. sonunda bitti. Bir daha asla almam.


The Body Shop Japanese Cherry Blossom Eau de Toilette: Kısa sürede bitirdiğim nadir parfümlerden :) Tek kelimeyle muhteşem kokuyor. İndirim kampanya vs yakaladığım zaman mutlaka tekrar alacağım.
Flormar Orkide Kompleksli Oje Temizleyici: Ben bu asetonun kokusunu çok sevdim. Açıp açıp kokladım desem abartmış olmam sanırım:) Ojeyi çok güzel şekilde çıkartıyor ve tırnak etlerimi kurutmadı.
Deotak Krem Deodorant: Uzun yıllardır kullandığım bir ürün. Bazı dönemlerde yağ bezesi yapıyor ama buna rağmen asla vazgeçemeyeceğim ürünler arasında.
Watsons Ağız Gargarası: Tadı çok çok çok acıydı. Hatta biraz suyla incelttiğimi bile söyleyebilirim. Sonunda bitti kurtuldum. Listerine çok övülüyor. Onu denemeyi düşünüyorum.
Selin Antibakteriyel El Temizleme Jeli: Çantaların vazgeçilmezi :)
Colgate Max White Diş Macunu: İlk defa bir diş macunuyla aşk yaşadım. İçinde minik minik kare şeklinde yapraklar var. Görüntüsü okadar güzelki :) Mutlaka alın görün derim.



Protex Sabun: Bir dönem tam bir Protex canavarıydım. Sonra birden bire kullanmayı kestim. Son bir kaç aydır Protex takıntım yine başladı. Banyo yaparken önce bunu kullanıp sonra duş jeli kullanıyorum. Yenisi çoktan alındı yarısından çoğu kullanıldı bile :)
Mendix Islak Mendil: Bu mendilleri çok seviyorum. Bittikçede alıyorum :)
Benri Kare Makyaj Temizleme Pamuğu: Bittikçe aldığım pamuklardan biri. Hem ojelerimi hem makyajımı silmek için kullanıyorum. Çokta memnunum.
Cettua Makyaj Temizleme Mendilleri: Her bitenler yazımda görüyorsunuz bunu:) Kendisinden çok memnunum. Gratis'e gittikçe sepete attığım ürünlerden biri :) Yazısı için tık tık
Down Under Natural's Alkolsüz Jöle:  LUXYBOX Nisan kutusundan çıkmıştı. Diğer jölelerden farkını pek göremedim. Tam boyunu almayı şuan düşünmüyorum. 

10 yorum:

  1. Kozmetik canavarı qanqaaamm! Odan bomboş kalmıştır herhalde dicem ama yoook. O gördüğüm rafların boşalması için bi yirmi tane filan daha bitirdiğim ürünler yazısı görmemiz gerek :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boş kaldığını cidden bir an düşündüysen oy kıyamam sana :p

      Sil
  2. protex cildini kurutmuyo mu bende bi ara senin gibi yapayım dedim ama vazgeçtim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır canım kurutmuyor. Ardından duş jeli kullanıyorum. Çıkıncada bacaklarıma kollarıma excipial hydro nemlendirici sürüyorum :) Sürmesem belki kurutabilir bilemedim şimdi :)

      Sil
  3. Dis macununun tupte degil de sisede olanlari var onlara bayiliyorum..bu arada ne cok sey bitmis..gratisten alip denicem mutlaka o mendilleri ve excipial hydro'yu cok merak ettiiimmm kesin alicam bikac gune:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim canım mendilleride nemlendiriciyide mutlaka dene :)
      2 aylık bir bitenler yazısı olduğu için bukadar ürün birikti :)

      Sil
  4. hem excipial hydro'yu hem mendilleri aldım..nemlendiriciye bayıldımm çok teşekkürler ya sayende yazın sürebileceğim yağsızlıkta bişey buldum:) mendilleri de kullanmadım ama bugün makyaj yapacağım için kullanırım sütlerden daha iyi geleceği kesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım memnun kalmış olmana çoook sevindim :) Güle güle kullan hepsini :)

      Sil
  5. ne güzel bir post olmuş ben bitirdiklerimi atıyorum :) excipial lipo almıştım o çok yağlı gelmişti birde bu ürünü deneyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım lipo zaten yağ bazlı çeşidi ve kuru ciltler için :)
      hydro ise su bazlı ve yağlı karma ciltler için. Birde bunu dene bakalım :)

      Sil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...