16 Haziran 2012 Cumartesi

Kozmotrend.com Alışverişim #2

Merhaba :)

Geçen hafta kozmotrend.com'da 50 TL ve üzeri alışveriş yapana ne kadar harcadıysa harcadığı tutar kadar hediye çeki kampanyası vardı. Bende bu fırsattan faydalandım ve ufak bir alışveriş yaptım. Fakat alışverişimde memnun olmadığım bazı noktalar oldu. Bunlardan kısaca bahsetmem gerekirse;

Fırsatın duyurulduğu akşam Boderma Sensibio H2O  isimli ürünün bir alana ikincisi hediye şeklinde olanından satın aldım. (10.06.2012 - 23:38)  Alışverişimi yaptıktan bir kaç saat sonra harcadığım tutar kadar olan hediye kupon kodunu mailime gönderdiler. Gelen kuponlada fotoğrafta gördüğünüz diğer ürünleri satın aldım.
Ertesi gün (11 Haziran) her iki siparişimin tek bir pakette kargoya verilmesini rica ettim. Bu ricamı kırmayıp kabul ettiler ve paketimin 11 Haziran günü akşam 18:00'a kadar kargoya verileceğini söylediler. Buraya kadar herşey tamam.
12 Haziran günü destek bölümünden kargo takip numaramı öğrenmek için kendilerine yazdım. Çok kısa sürede yazdığım mesaja cevap geldi ve Ahmet Bey tarafından telefonla arandım. Arayan beyfendi gayet kibar ve ilgili bir şekilde Bioderma Sensibio H2O nun stoklarında olmadığını ve üretici firmadan temin edip gün içinde kargoya vereceklerini söyledi. Buraya kadar yine herşey tamam fakat bu durumu bana ben sorgulamadıkça vermelerini beklerdim. 
Neyse.. Paketim bana 13 Haziran günü ulaştı. Kargo paketini kargo görevlisi yanında kontrol etmek pek huyum değildir fakat bu sefer kontrol edesim geldi. Paketi görevli yanında açtığımda Bioderma Sensibio H2O'nun bir adet gönderildiğini gördüm. Yani siparişim eksik gelmişti. Ödeme şeklini kapıda ödeme olarak seçtiğim için paketi teslim almadım.Destek bölümünden durumu kendilerine bildirdim ve bir kaç dakika içinde Ahmet Bey tarafından arandım. Durumu bir kezde telefonda izah ettim. Site üzerinde ürünün kampanyalı olduğu sadece fotoğrafda belirtilmiş ve isim olarakda tekli gözüktüğü için depo bölümünde böyle bir karışıklık olmuş. Kendisi durumu bildirip özür diledi ve ürünün bana 14 Haziran günü kargoya verileceği söylendi. Normalde bu tarz durumlarda anında köpüren bir tipimdir. Fakat telefonla arayan beyfendi çok kibar ve ilgili şekilde konuştuğu için işi cazgırlığa vurmadım. 
14 Haziran akşamı kargo takip numaramı almak için kendilerine destek bölümünden yazdım. Normalde her mesaja ortalama on dakikada cevap veren yetkililerden bir cevap alamayınca kendilerine Twitter üzerinden yazdım. Attığım twitten sonra destek mesajıma cevap geldi ve ürünü 15 Haziran günü kargoya vereceklerini söylediler.  E bana 14ünde verileceği söylenmişti. Ek olarak ben durumu sorgulamadıkça bana bu konu hakkında tek bir bilgi verilmedi. Haliyle kendilerine duyduğum güven yerle bir oldu diyebilirim.
Sonuç olarak benim 10 Haziran günü verdiğim sipariş eksiksiz olarak 16 Haziran günü elime ulaştı. 
Ek olarak seçtiğim aseton çeşidi ve ojelerden bir taneside yanlış gönderilmişti. Bu kadar şeyden sonra bir oje ve bir aseton için kendileriyle tekrar iletişime geçmeyi düşünmüyorum. 
Yaptığım ilk alışverişte kendilerinden memnun kalmış ve sizlere bir alışveriş yazısı yazmıştım. Okumak isterseniz tık tık. Bu alışverişimde yaşadığım güven kaybından ötürü bir daha kendilerinden alışveriş yaparmıyım bilemiyorum. Yine bu tarz bir kampanya olursa belki.


Bu kadar çeneden sonra neler almışım onları yazayım :)

Bioderma Sensibio H2O 
Listerine Ağız Bakım Ürünü
Parmex Aseton - Ben Hanımeli çeşidini sipariş etmiştim ama bana bu gönderilmiş. Aslında bunu daha çok seviyorum ve sitede göremediğim için Hanımelini sepete atmıştım :)
L'oreal Telescopic Mascara
Rosense Gül Suyu
Pastel New Year Glitter No: 312
Pastel No: 123
Pastel Kokulu Oje (Çikolata-Kahve)
Pastel Kokulu Oje ( Nane)  Ben portakal çeşidini satın almıştım ama bana bu gönderilmiş. Elimde zaten Nane çeşidi mevcuttu. Kardeşime vereceğim artık napalım :)

Aşağıdakilerde kutuya konmuş hediye ürünler..

8 yorum:

  1. Ne kadar çok ugrastirmislar canım insanı bazen aldığına alacağına pişman ediyorlar:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım 53 TL lik hediye çeki için kaç gün uğraştım. Böyle olacağını bilseydim hiç almazdım.

      Sil
  2. Bende Bioderma alirdim sanirim : ) Ugrastirdiklari kötü olmus, kötü müsteri hizmetleri cok sinir bozucu oluyor maalesef : (

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim içinde en mantıklısı o oldu canım :)
      Bu yazımdan sonra şirket sahibi Ahmet bey tarafından bir özür maili aldım. Şirket sahibinden bu tarz bir mail almak açıkçası çok hoşuma gitti. Bunuda burdan belirtmiş olayım :)

      Sil
  3. Güle güle kullan canım. Ben o kampanyayı kaçırdım malesef, bugün tekrarladılar ama bir sonraki alışveriş için 100 lira limiti koymuşlardı. Çok uymadı bana o yüzden almadım. Keşke senin kampanyayı kaçırmasaydım. Kozmotrend bloglar üzerinden yapıyor reklamını ama işte blogların en güzel yanı, iyi şeyleri de, kötü şeyleri de yazmaları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım o kampanyayı bende görmüştüm. Bunu kaçırsaydım sanırım ondan faydalanırdım diye düşünüyorum :)

      Sil
  4. canım çoğu şey yanlış olmuş zaten, dün akşam bende birşeyler sipariş verecektim şuan vazgeçitm:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben kimseyi etkilemek istemem ama durum bu şekilde. Fakat bu yazımdan sonra Ahmet bey tarafından çok ilgili bir özür maili aldım. Öncesinde telefonla aramış ama çok sonra farkettim arandığımı. Kendisi şirket sahibiymiş. Çoğu alışveriş sitesinden göremeyeceğimiz bir davranıştır bu bence. Bilemiyorum. Belki bu tarz bir kampanya tekrarlanırsa Ahmet beyin hatırına bir şans daha vermeyi düşünebilirim.

      Sil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...