12 Haziran 2012 Salı

LilaKutu Alışverişim



Lila kutu siparişim az önce elime ulaştı ve sıcağı sıcağına hemen sizlerle paylaşmak istedim :)
Petal Fresh organik şampuanın deneme boyu  Aralık Lila kutusundan çıkmış ve banyo dolabının derinliklerinde kullanılmayı bekliyordu. Geçen hafta kullanmak aklıma geldi ve kullanıyımda bitsin dedim.
Ah ben bu şampuanla neden daha önce tanışmamışım ha nedeeen? :) 
Benim saç derim aşırı kurudur ve bu yüzdende kepek sorunu yaşıyorum. Bu şampuan bu sorunuma inanılmaz şekilde iyi geldi. Kullandığım ilk seferde bile etkilerini gördüğümü söyleyebilirim.Eeee ilk seferde bile etkilerini görmüşüm almazsam olmaz dedim :)
Bildiğiniz gibi Lila kutudan çıkan ürünlerin tam boylarını almak istediğimiz zaman Lilakutu.com dan alışveriş yapmamız mümkün. Ayrıca yaptığımız alışverişlerde seçeceğimiz bir adet deneme boy ürünede sahip olabiliyoruz. Ek olarak bir sonraki alışverişimizde kullanmak üzere Lila Puanlarda kazanıyoruz.  Ben bu alışverişimde Max Factor Master Piece Maskarayı deneme boy ürün olarak seçtim ve sepete attım.Yanında deneme boy Max Factor Kohl Pencil , Max Factor Ageless Elixir Fondöten Sample, AveSeena Olive Leaf&Oat Dry Facial Mask sample hediye olarak geldi.  Bu jestleri karşısında pek mutlu olduğumu belirtmeden geçemiyeceğim :)

Siparişimi Cumartesi akşamı verdim ve araya haftasonu girdiği için kargoya dün akşam saat 8'de verildi. Bu sabahta elime ulaştı. Hız diye işte buna derim :)
Ben bu alışverişimden çok memnun kaldım ve devamı mutlaka gelicek. :)

Eğer sizde Lila Kutudan alışveriş yapmak isterseniz üye olmak için tık tık




Şampuan alınca saç kremi yanında hediyeydi. Anlıyacağınız baya  kârlı bir alışveriş oldu :)

13 yorum:

  1. WALLA SÜPER İNDİRİM OLMUŞŞ

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan :)
    madambfashion.blogspot.com
    beklerim bende

    YanıtlaSil
  3. nedenn lila kutunun bana da kutu göndermeye niyeti yok:(üye oldum ama bir kaç ay beklemem gerek sanırım şu anda kutu gönderemeyeceklerini bildirdiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım şuanda abonelik kapalıymış. Yeni abonelik kabul etmiyorlar. Açıldığı zaman bende abone olmayı düşünüyorum. Bu benim aylık lilakutum değil yanlış anlaşılmasın. Bu benim site üzerinden yaptığım alışverişim.

      Sil
    2. doğru haklısın canım kutu değilmiş:) çok istiyorum ama açılır yakın zamanda umarım

      Sil
  4. Canım çok özendim ve hemen sipariş verdim şampuandan :) Umarım bende memnun kalırım , çok öpüyorum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıım umarım sende benim kadar memnun kalırsın :)

      Sil
  5. Cidden baya karlı bir alışveriş olmuş, güle güle kullan :)Ben o şampuanı hiç sevmemekle birlikte ciddi bir Lilakutu fanıyım. ayın 15`ini iple çekiyorum neredeyse ama daha alışverişim olmadı siteden direk. Senin alışverişi gördüğüm iyi oldu. Aldığın ürünün yanında tester gönderen firma candır :))
    modamasallari.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah bende abonelik açılsın diye beklemekteyim :)

      Sil
  6. Güle güle kullan canım güzel bir alışveriş olmuş:)

    YanıtlaSil
  7. Kendine uygun şampuan bulman ne güzel ben hala uygun bulamadım arayışlardayım neyse canım güle güle kullan :)
    Bende yeni katıldım seni beklerim bloguma :D
    kozmetikaynasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bende çook uzun zamandır arayışlardaydım. Burdaki yakarışlarımı bilenler bilir :)
      Teşekkür ederim canım. Bu arada blogunu takibe aldım. Hoşgeldin aramıza :)

      Sil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...