9 Haziran 2012 Cumartesi

Günün Ojesi.. La Senza - Turkish Rose

Merhaba :)

Bir önceki yazımda bakımlıolmakaşktır'dan gelen hediye paketimi göstermiştim. Ojelerim gelir gelmez ilkini sürmemek olmazdı :) İlk olarak La senza'nın Turkish Rose isimli ojesini sürmeyi tercih ettim. Turkish Rose ilk bakışta içinde ışıltı olmayan bir bebek pembesi gibi gözüksede aslında içinde çok küçük ışıltılar mevcut.
Tırnaklarımda 3 kat sürülü halini görüyorsunuz. 2 katta malesefki kapatıcılık sağlamıyor. La Senza'nın diğer renklerinde kuruma hızı nasıldır bilmiyorum ama bu renk kurumak bilmiyor. Yarım saatde bile kurumadı desem abartmış olmam. En kısa zamanda biten kurutucu yerine yenisini almak şart oldu:)
Merve'ye bu oje için bir kez daha teşekkür ederim :)

Haydi şimdi fotoğraflara geçelim :)




22 yorum:

  1. rengi çok güzelll acaip tatlı duruyor ama zor kuruması kötüymüş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renginin hatırına katlanılır bence :))

      Sil
  2. la senzada bunları görmüştüm de adları olduğuna hiç dikkat etmemiştim :D kurumayan ojelerden hiç hoşlanmıyorum ben,adı çok güzelmiş ama kolayca kurumaması kötü bir özellik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende adları olduğunu bilmiyordum. Elime alınca öğrenmiş oldum heheh :)

      Sil
  3. canım benim maşallah nasıl yakışmışşş :)))

    YanıtlaSil
  4. bende de parisian pink var gerçekten kurumak bilmior la senza ojeler..ama bu renge bayıldım ojede en sevdiğim renklerden tırnaklarına da çok yakışmış güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)
      Diğer renkleride kurumuyor demek :( Tüm renkleri alayım diyordum ama kurumuyorsa hiç gerek yok ozaman.

      Sil
  5. Harika bir rengi var. Tam benim arayıp da bulamadığım renk. Bu renk ojelerden hangisini alsam saydam çıkıyor. Parlatıcı gibi hepsi. Bu çok güzelmiş. Güle güle kullan canım. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)
      Aslında bu renkte anc 3 katta kapattı. 2 kat sürünce saydam kalıyor dediğin gibi. 3 kat oluncada kurumak bilmiyor.

      Sil
  6. Bu nasıl güzel bir renk ya =) çok yakışmış tırnaklarına =)

    YanıtlaSil
  7. Canım çok güzelmiş bunun rengi ve tabii ki sana yine çok yakışmış, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Ojenin hakkını vermişsin. Gayyymak gibi :D :*

    YanıtlaSil
  9. çok kibar bir rengi var.. beğendim :)

    YanıtlaSil
  10. Wuwwwwwww diyorum yaa mükemmel duruyor renk çok hoş . tırnaklarına her daim bayılıyorum zaten maşallahhhh tatlım. güle güle kullan harika bir ojee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıııım ♥ çok teşekkür ederim :)

      Sil
  11. renk çok güzelmiş ama katlandıgın zahmete degmiş :)

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...