15 Haziran 2012 Cuma

Hello Kitty Magic Lipstick - Sihirli Ruj


Merhaba :)

Ön gösterimini şu yazımda yaptığım Hello Kitty Makyaj ürünlerini sonunda mıncıklamaya karar verdim. Ambalajları öle güzelki insan kullanmaya kıyamıyor :)

Küçükken annesinin makyaj malzemelerini mıncıklayanlar sihirli rujları bilirler. Hani yeşil renkte, dışı tırtıklı, sürünce dudaktan 2 gün çıkmayan sihirli rujlar :) İşte o enteresan ruju artık Hello Kitty ambalajlarında görmek mümkün :)


  • Renk koyuluğunu isteğimize göre ayarlamak mümkün. Yani dokundurur dokundurmaz kıpkırmızı dudaklarımız olmuyor. Koyu renk rujlarla arası olmayanlar için bu yönü çok güzel. Ben çok hafif sürüyorum ve bu şekilde çok daha güzel gözüktüğünü düşünüyorum :)
  • Sürdükten bir kaç dakika sonra renk tamamen oturuyor ve bir şey yiyip içince kesinlikle dudaktan silinmiyor. Tazeleme derdi yok.
  • Dudakları kurutmadığı gibi çok güzel nemlendirdiğini söyleyebilirim. 
Kısacası ben bu ruju çok sevdim ve denemenizi tavsiye ederim :)


ekkakozmetik.com'da çok yakında online satış başlayacakmış. Eğer bu ürünü satın almak isterseniz ara sıra siteyi kontrol etmenizde fayda var. Yok ben bekleyemeeem hemen almam lazım derseniz Hello Kitty Makeup Cornerı İstanbul Cevahir AVM 2. katta sizleri bekliyor :)



8 yorum:

  1. çok hoş kesinlikle! :)
    fiyatı nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bir süre önce enmoda.com'da ürünlerin satışı vardı. Fiyatı orada 16,99 TL idi. Ortalama o civardadır fiyatı yani :)

      Sil
  2. Aaa ne kadar doğalmış bu!

    madambfashion.blogspot.com
    bende beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok doğal bir duruşu var :)

      Sil
  3. Ay ne kadar korkunc görünüyor rengi kutusunda, ama dudaklarda muhtesem! Süpermis yahu, gercekten de 'magic' ruj :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh :) babam görünce "inşallah bunu sürüpte dışarı çıkmıyacaksın" demişti :)))))

      Sil
  4. :D:D:D Babanın tepkisine şaşırmadım , benim nişanlımda 'Farklı tarz takılcam artık ben yaağğğ' dediğin bumu ?!!!! diye dehşete düşmüştü :D Güle güle kullanalım canım ama artık heryer Hello Kitty oldu , bukadar sakız gibi heryerde olan şeyleride sevmiyorum :'(

    Banada beklerim ;
    http://rimellikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah senin nişanlının tepkiside bombaymış hakikaten :)
      Sende güle güle kullan canım benim :)

      Sil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...