22 Haziran 2012 Cuma

The Body Shop İndiriminden Aldıklarım


Birkaç gün önce Twitter'da TBS'da seçili ürünlerde %50 indirim olduğunu duymuştum. Hazır kullandığım parfüm bitmişken indirimi kaçırmak istemedim ve kendimi bugün mağazaya atıverdim:)



 Aslında niyetim aşağıda gördüğünüz parfümü tekli olarak almaktı. Fakat tekli şekilde indirime girmemiş. Başka koku seçeyim diye burnumu uyuşturup bir türlü karar veremeyince kendimi bu setle kasada buluverdim :)

 Kasaya giderken bu duş jelide peşime takılıvermiş :) Kendisi müthiş kokuyor! Mutlaka gidin koklayın derim :) Satış fiyatı 10 TL fakat ben indirimle 5 TL ye satın aldım. Oh mis :)
Yukarıda gördüğünüz setin normal fiyatı 94,99 TL. Ben indirimden faydalanıp 47,45 TL ye satın aldım. Anlıyacağınız baya kârlı bir alışveriş oldu. Parfümü en son aldığımda 47 Tl civarı bir fiyata sahipti. Ben bu fiyata hem parfüm, hem duş jeli, hem body butter sahibi oldum. E daha ne olsun. Artık miiiiiiiiiisler gibi kokarım :))

17 yorum:

  1. Ooyyyyşşş kokusu buralara kadaaar geldii :P

    YanıtlaSil
  2. İyiymiş gerçekten. Benim 2 tane parümüm var stokta ama bundan da alasım geldi şimdi :) Pazara kadar devam ediyormu indirim acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun kokusu hakikaten bir başka:)
      Canım indirim ne zamana kadar devam ediyor hiç bir fikrim yok

      Sil
  3. Güle güle kullan :)cidden karlı olmuş

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten karlı bir alışveriş olmuş , güle güle kullan:) Bende geçen gün TBS'a bakmak için avmye gitmiştim ama oradayken tamamen aklımdan çıkmış:D en kısa zamanda bir göz atmam lazım indirim bitmeden'^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) İlk fırsatta git derim. İndirim başlıyalı birkaç gün oldu. Haftaiçine bitebilir belki. Belli olmaz :)

      Sil
  5. cherry blossom harbiden bi başka yaa :) güle güle kok :)

    YanıtlaSil
  6. cherry blossom harbiden bi başka yaa:) güle güle kok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım hakikaten bir başka :)
      Teşekkür ederiim :)

      Sil
  7. http://makyajvehersey.blogspot.com/ buraya girer misin ve yorum yazar mısın yeni açıldı da. Bu arada ESSENCE ürünlerinde Temmuzda yaz indirimi mi ne başlayacakmış. Sevgiler Makyajcı KIz

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan canım güzel bir alışveriş olmuş:)

    YanıtlaSil
  9. En istediğim parfüm :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  10. güle güle kullan canım bu gün bnm de içim gitti amaaa alamadım :) artık bir dahaki indirimlere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzucum ♥
      Bir dahaki indirimde alırsın canııım üzülme :)

      Sil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...