25 Haziran 2012 Pazartesi

Günün Ojesi.. Meggy - 213

Merhaba :)

Meggy ojelerin ön gösterimini bir önceki yazımda yapmıştım. İçlerinden en sevdiğim rengi bugün sürüverdim. Sürdükten sonra bir kez daha vuruldum kendisine :)

Meggy 213  mor, mavi, kırmızı, pembe simlerden oluşan ışıl ışıl bir oje. Kuruma hızı oldukça başarılı. Kuruduktan sonra dokunduğunuzda o pütür pütürlük hissi bu ojede mevcut. Ojenin tek kötü yanı fırçası diyebilirim. Gerçekten berbat ötesi bir fırçası var. Sürerken işkence çektim diyebilirim. Sanırım birdahakine başka bir fırçayla deneyeceğim.
Tırnaklarımda tek kat Essence-Galactic Black üzerine tek kat Meggy 213 sürülü.   

17 yorum:

  1. Çok güzel amaaa O_o
    Yalnız kaç kat var yavrum burdaa? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)
      Kuzucum yukarıda yazmıştım. Tek kat essence- galactic black üzerine tek kat meggy sürülü

      Sil
  2. ojeeeeeeeeeeeee muhteşemmmm :D aranığ taranıp alınmalı :D

    YanıtlaSil
  3. AYYYYYYYYYY o Meggy nası güzeeeeeel <3 Bayıldım tırnakalrındaki durunuşuna ve tırnaklarına nası bu kadar uzuyuyo ya benim hep kenarlardan gidiyo :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canııım :)
      Aslında bu hali tırnaklarımın kısaltılmış hali. Çok fazla uzadıkları için rahatsız olup kısalttım :)
      Benim tırnaklarımda eskiden çok sağlıksızdı. Sürekli kırılıyordu. Ben bu sorunu menekşe yağı ile çözdüm diyebilirim :)
      Hemeeen bir koşu aktara gidiyorsun ve menekşe yağı alıyorsun. İlk kullanımda bile tırnaklarının sertleştiğini göreceksin :)

      Sil
  4. ama bu çoook güzeeell bir arayışa gireceğim galiba ankaraya gittiğimde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Umarım Ankara da bulabilirsin :)

      Sil
  5. Sanırım ojene aşık oldummmmm .)

    YanıtlaSil
  6. renk çok hoş http://dygndesign.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Hemen sürdün sürüştürdün dimiii :D

    Güle güle kullan çok güzel bir renk , BEN BURADAYIM HEEYY diyor , tam benlik :D

    http://rimellikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh kaçarmı hiiiç :)
      Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  8. nneee kadaar harika bi renk bu <3

    YanıtlaSil
  9. denemediğim şey kalmadı hadi bir de şu menekşe yağını deneyeyim bari ben de =D bu arada o her yerde görüp dönüp de bakmadığım meggy ojelerin tırnakta bu kadar mükemmel duracağını kim bilebilirdi ki,resmen şu bilmem kaç liralara satıln caviar denen boncuklu ojelere benziyor bu yaa =D en kısa zamanda gidip almalı ;)
    http://www.bizimkiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah bu simli cici şeyleri görüpte nasıl almaz insaan haa nasıl :)

      Sil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...