7 Haziran 2012 Perşembe

Hello Kitty Makyaj Ürünleri


Bugün sizlere Hello Kitty Makyaj ürünlerinin  ön gösterimini yapacağım.İlerleyen günlerde hepsini ayrı ayrı tanıtacağım hiç merak etmeyin.
Öncelikle duymayanlar için bir kaç haberim olacak :)
2012 yılı içerisinde Ataşehir'e Hello Kitty World açılıcakmış ve 50-60.000 ürün çeşidinin olacağı söyleniyor. Tabiki ürünler sadece kozmetikden ibaret değilmiş. Kırtasiye, giyim ve ev eşyasına kadar bir çok ürüne ulaşmak mümkün olacakmış. Hello Kitty World'ün açılmasını sabırsızlıkla bekliyorum :)

Aşağıdaki ürünlere ve diğer Hello Kitty makyaj ürünlerine Ekka Kozmetik ve Enmoda.com aracılığıyla ulaşmak mümkün. Ürünleri incelemek ve satın almak isterseniz hemen sizi enmedo.com'a alalım :)
Çok yakkında ekkakozmetik.com'da da online alışveriş yapılabilecekmiş.
Ayrıca  9 Haziran 2012'de Cevahir AVM 2.kat da Hello Kitty standı kurulacakmış. Gidip ürünleri mıncıklamak isteyenlere duyrulur :)

Ürünlerin içeriğinde parfüm yazısı göremedim ama belki başka bir isim olarak geçiyordur. Emin değilim. Almak isteyipte kokulu ürünlerden hoşlanmıyanlar varsa ürünlerin kokulu olduğunu bilsinler. Ben kokulu ürünlerden pek haz etmediğim için bunu özellikle belirtmek istedim. Kullanırken umarım hapşırık krizlerine girmem :)

Şimdi gelelim benim Hello Kitty ürünlerime :)

Hello Kitty Kompakt Pudra. Bendeki 02 numara. Satın almak için tık tık (enmoda.com satış fiyatı 29,99TL)


Hello Kitty Allık. Bendeki 05numara. Şuanda stokta yok gözüküyor fakat stoklara girdiğinde satın almak isterseniz tık tık. (enmoda.com satış fiyatı 28,99 TL)


Hello Kitty Lip Balm. Bendeki 04 numara. Satın almak için tık tık. (enmoda.com satış fiyatı 11,99 TL)


Hello Kitty Sihirli Ruj. Satın almak için tık tık(enmoda.com satış fiyatı 16,99 TL)

Hello Kitty Oje. Satın almak için tık tık (enmoda.com satış fiyatı 4,99 TL)

Bir kedi gördüm sanki :)






.

9 yorum:

  1. Ürünler de, tatlı pisicik de çok güzel:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. canım güle güle kullan hepsini çok cic görünüyorlar. Ben de lip balm ın kırmızı olanına baktım çok hoş. Almak istedim ama ürünler orijinal mi? Çünkü bazı sitelerde sahte ürünler yakalanmış ben de internetten tedirgin oluyorum bazı durumlarda ürün alacağım zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bunlar orjinal. Hatta Cevahir AVM ye cumartesi günü standları kurulacakmış. Yukarıda belirttiğim yerler dışında satın almamakta fayda var. Ürünler çok yeni olduğu için orjinalmi sahtemi ayırt etmek zor olabilir. Riske girmeye gerek yok:)

      Sil
  3. ben o kediyi yiyebilirmiyim:)

    YanıtlaSil
  4. ayyy kıskanıyorum bunlarııı :))

    YanıtlaSil
  5. Canım çok tatlılar , bende allıkla , oje almıştım pek memnun kalmadım ama ambalaj hatrına kullanıyorum , sende güle güle kullan :)


    Banada beklerim :)
    http://rimellikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Ben henüz hiç birini kullanmadım. Kullandığım zaman hepsini ayrı ayrı tanıtacağım :)

      Sil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...