27 Haziran 2012 Çarşamba

Kozmoda.com Çekiliş Sonucu..

Merhaba :)

Bildiğiniz gibi Kozmoda.com sponsorluğunda bir çekiliş başlatmıştım.Çekiliş yazısı için tık tık.
Bu çekiliş sonucuna göre 1 şanslı izleyicim Flormar Dudak Color Love Kofre sahibi olacaktı. Çekilişi saat 00:00 itibariyle sonlandırdım ve kazanan izleyicimi random.org aracılığı ile belirledim.

Kimmiş o şanslı isim hadi hep birlikte bakalım :)






Kazanan izleyicimi tebrik ediyorum :)

Not: Kazanan izleyicim atmış olduğum maile  29 Haziran Cuma günü Saat 10:00'a kadar cevap yazmaz ise çekilişi tekrarlayacağımı bilmenizi isterim.


3 yorum:

  1. Çok sevindim ben =)) tekrar tekrar teşekkür ediyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım. Güzel günlerde kullanman dileğiyle :)

      Sil
  2. tebrikler şekerim güle güle kullan:)))

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...