6 Haziran 2012 Çarşamba

Garnier BB Krem / Light


Garbier BB krem hakkında fazlasıyla kötü yorum okudum ve okuduklarımdan dolayı bu kreme fazlasıyla önyargıyla yaklaştığımı itiraf etmeliyim. Sevmeyeni çok fakat gördüğüm kadarıyla sevenide fazlasıyla var. Malesefki ben sevmeyen kesimdenim. Peki neden?

  • Cilt rengini çok başarılı bir şekilde eşitliyor ve sağlıklı doğal bir parlaklık veriyor. 
  • Yapısı oldukça yoğun ve nemlendirme özelliği çok çok fazla. Bu yüzden bu ürünün yağlı-karma ciltlere uygun olmadığını düşünüyorum.
  • Kapatıcılığı az.
  • Verdiği doğal parlaklık bir süre sonra yağlı bir görüntüye dönüşüyor. (Cilt tipim karma)
  • Üzerine mutlaka hafif bir pudra geçmek gerekiyor. Yoksa yaz sıcağında akıp gidiyor.
  • Bendeki rengi Light olmasına rağmen bana biraz koyu geldi.
  • 15 güneş koruma faktörü içeriyor.
  • Alnımda ve çenemde çok nadiren sivilce çıkmasına rağmen her iki bölgeyide resmen sivilce bastı diyebilirim. Geçiricem diye çok uğraştım. Aynı zamanda çenemde aşırı bir kaşıntıyada sebep oldu.
Cilt tipim kışın kuruya daha fazla dönük olduğu için bu ürüne kışın 1 şans daha vermeyi düşünüyorum. Üzgünüm Garnier BB krem. Benim için yazın asla kullanamayacağım bir ürünsün.



Aslında yüzümdeki duruşunu göstermek isterdim fakat yüzümü yeni yeni toparlamışken bir kez daha sürmeye cesaret edemedim. Bilekle idare ediceksiniz :)

İçerik


Garnier ne demiş?


* 24 saat nemlendirir. * Cilt rengini eşitler.
* Pürüz ve çizgileri gizler.
* Sağlıklı bir ışıltı verir.
* GKF 15 ile UV ışınlarından korur.
Mucizevi Cilt Kusursuzlaştırıcı, '' anında mükemmel cilt görünümü '' elde etmeniz ve cilt renginizi doğal yollar ile eşitlemek için antioksidan ve aydınlatıcı etkileri ile bilinen C vitamini türevini mineral pigmentlerle birleştirdi.

Mucizevi Cilt Kusursuzlaştırıcı benim için uygun mu?

Evet, eğer etkili sonuçları anında görebileceğiniz bir cilt bakımı ( nemlendirme, UV koruma, yorgunluk izlerini yok etme, donukluk, kızarıklıklar, çizgiler, kusurlar ve lekeler ) arıyorsanız uygundur.

Farkı Nedir?

Mucizevi Cilt Kusursuzlaştırıcı yeni nesil cilt bakımıdır. Garnier B.B.Krem, Hepsi 1 Arada teknoloji kullanılır. Tüm rutin güzellik adımlarını tek bir üründe birleştirirken makyajın yumuşak dokunuşunu da '' Mükemmel cilt etkisi '' vermek için kullanılır. Bu cilt bakım ürünü ile zaman kazanın. tek uygulamada nemlendirir, cilt tonunuzu eşitler ve cildinize parlaklık verir.

Nasıl etki eder?

Hepsi 1 arada yüksek performanslı cilt bakım ürünü 24 saat nemlendirici formül içerir.
Antioksidan özellikleri ile bilinen C vitamini türevi ile cildin parlak ve ışıltılı görünmesini destekler. Mineral pigmentlerle zenginleştirilmiş Mucizevi Cilt Kusursuzlaştırıcı cildinizi anında güzelleştirir. Pigmentler cildinize eşit yayılarak kusursuz bir görünüm sağlar. Hafif ve rahat dokusu cildinizle mükemmel bir bütünlük sağlar. Hafiff ve rahat dokusu cildinizle mükemmel bir bütünlük sağlar. Bırakın cildiniz nefes alsın. Ek olarak GKF 15 ile cildinizi UV ışınlarına karşı korur.

Nasıl kullanılır?

Mucizevi Cilt Kusursuzlaştırıcı B.B. Kremi temiz cildinize nemlendirici krem uygular gibi uygulayınız. Kapatıcı etkisini arttırmak için bir kat daha sürebilirsiniz. 2 renk çeşidi bulunmaktadır.
02 - Light, Açık ve buğday ve esmer tenliler için.
03 - Medium, Koyu- Bronz tenliler için.
Kanıtlanan etkinlik*: Anında nemlenmiş, korunmuş ve güzelleşmiş bir cilt..Pürüzsüz ve ışıltılı bir ten;
Nemlendirilmiş hissi: % 82,5
Uygulamadan hemen sonra pürürzsüz bir cilt: % 96,8
Kırmızılık görünümünde azalma: % 71,4
Cilt rengini eşitleme: % 90,5
Sağlıklı bir ışıltı: % 93,7
Parlak ve ışıltılı bir ten: % 81,0
**63 katılımcının kullanım testi sonuçlarına göre memnununiyet yüzdesi.




.

10 yorum:

  1. kapatıcılığı kesinlikle yeterli değil..bizim gibi karma ciltlerde gerçekten sivilcelenme yapıyor.hatta ben bu ürünü kullandıktan sonra çenemin altında egzamatik kaşıntılar oldu.belki de yoğun kokusundan olabilir.yaz için çok yağlı bir ürün.ben de pek sevemedim bu ürünü.diğer markaların b.b kremlerini merak ediyorum.missha'nın kini özellikle http://misshashop.net/index.php?view=detail&cid=--1-2-2...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bak kaşıntı meselesini yazmayı unuttum. Aynı kaşıntılar bendede oldu canım. Ekledim yazıma hemen.
      Misshanın bb kremini bende merak ediyorum. Şu sıralar alsammı diye düşünüyorum :)

      Sil
  2. Açık ve net paylaşımın için teşekkürler.
    modamasallari.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Bende de Missha ne idüğü belirsiz sivilceler oluşturmuştu ilk başta. BB kremlerin özelliği sanırım :P Ama Garnier'den öyle bir şikayetim olmadı. Hatta çok çok sevdim, hatta hatta şu an yüzümde :) Garnier BB kreme karşı tek sevgisizliğim uyuz reklamından ötürü :D
    Senin sevmemene üzüldüm :( Kışın dene kesinlikle. Bi köşeye atma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. qanqitellaam, aslında ilk sürüşte ciltteki duruşuna bayım bayım bayılmıştım. Sivilce yapmasaydı favorim olabilirdi. Kışın tekrar deniycem. İnşallah kışın sivilce yapmazda kullanabiliriim:))

      Sil
  4. benim de cildim karmaaaa. aslında çok yağlanma yok, kızarıklıklar ve yer yer sivilce oluyor. ama bunun gibi sadece hafif kapatıcılığı olan, rengi dengeleyen bir sey istiyorum. ne kullansam :/

    YanıtlaSil
  5. benim de cildim karmaaaa. aslında çok yağlanma yok, kızarıklıklar ve yer yer sivilce oluyor. ama bunun gibi sadece hafif kapatıcılığı olan, rengi dengeleyen bir sey istiyorum. ne kullansam :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım renkli nemlendiricilere bakabilirsin. Yazın zaten fondöten hiç çekilmiyor. Henüz yazısını yazmadım ama The Balm'ın renkli nemlendiricisinden ben çok memnunum. Gratis'e gittiğin zaman bir bak istersen. :)

      Sil
  6. çok ıslak görünümü var. ben beğenmedim maalesef.

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...