14 Ağustos 2012 Salı

Slim Lines Manicure

Merhaba :)

Bu manikürü geçen gün sevgili İrem'in blogunda görüp çok beğenmiştim. Dayanamadım dün kolları sıvadım ve bende yapıverdim :) 
Bence çok değişik ve güzel bir manikür oldu. Mutlaka sizde denemelisiniz. Üstelik yapımıda çok kolay. Merak edenler yazının sonundaki videoya göz atabilirler.

Taban renk olarak 2 kat Flormar 443'ü sürdüm. Daha sonra ise videodaki teknik ile Essence Lime Up ve Flormar 310'u uyguladım. Tamamen kuruduktan sonrada 1 kat Isabelle Dupont Sooo Satin'i sürüp manikürümü bitirdim.






 ..................................... ..................................... ..................................... .....................................
Eeeee siz nasıl buldunuz bakalım? :)
Instagram .
.

17 yorum:

  1. gerçekten çok güzel olmuş bende deneyeceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım♥ mutlaka denemelisin :) Senin manikürünüde merakla bekliyorum..

      Sil
  2. Heeyyy macun tırnaklı kızz senden bir diş alabilir miyim :* :$

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı olmuş şeker gibii ^^

    YanıtlaSil
  4. bayıldım :D kesinlikle ben de denicem :D

    YanıtlaSil
  5. bu resimlerin birde videosu olsa derim hep;)
    çok tatlı olmuş ;)

    sevgiler
    yildizlimakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Demiştim yine diyorum çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  7. oOOO çok güzel olmuş renkler iç içe ve uyumlu...

    YanıtlaSil
  8. oOOO çok güzel olmuş renkler iç içe ve uyumlu...

    YanıtlaSil
  9. bende denedim ama kullandığım hiç bir oje böyle sünmedi acaba birşeyi mi atlıyorum karıştırdığınız başka birşey mi var içine

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...