22 Ağustos 2012 Çarşamba

Bardaklaşma Etkinliği: MelonunOjelerinden Gelen Hediyelerim :)


Sevgili Madam Dö Gonç bir süre önce 2. bardaklaşma etkinliğini düzenlemişti. Bu tarz etkinlikleri çok seviyorum. Hem tanımadığımız biriyle tanışmak hemde o kişiden böyle güzel hediyeler almak çok güzel bir duygu :)
Ben bu etkinlikte sevgili Melonun ojeleri ile eşleştim. Kendisinin blogunu takip ediyordum ama tanışma fırsatımız olmamıştı. Bu etkinlik sayesinde çok tatlı bir arkadaş daha kazandığım için çok mutluyum :)
Sevgili Melis'in blogunu bilmiyorsanız hemen tık tık yapın bakalım :)

Hadi şimdi Melis hatunun bana aldığı hediyelere bakalım


Ojelere bayıldım dememe gerek yok sanırım :) Daha önce denemediğim markaları görmek beni çok sevindirdi. Şu tırnak bantlarını (ismi bumuydu:p) almak istiyordum ama bir türlü kısmet olmamıştı. Canım benim düşünüp 2 tane birden göndermiş. Sayesinde çok güzel manikürler deneyeceğim :)

Paketimin içinden çok güzel notlarda çıktı. Annem bile kikirdedi siz düşünün :) Bana özel olduğu için yazılanları gösteremiyorum malesef. Çatlayın oh:)))) Ben bu tarz notlara çok önem veren biriyimdir. Kim olursa olsun sonradan bağımız kopmuş olsa dahi her notu saklarım asla atmam. Bu notlarıda tabiki saklayacağım :)



Yes No küpeler ♥



Etkinliğe ismini veren bardağım :)
Böyle değişik kupaları çok seviyorum. Evde sürüyle kupam var ama hediye edilen kupalarımın yeri bir başka oluyor. Bir önceki etkinlikten gelen kupamıda henüz kimseciklere elletmedim :)

Melis hatunuma bu güzel paket için buradan bir kez daha çoook teşekkür ederim ♥

5 yorum:

  1. Canım bende seninkilerle oynaşıyodum :D beğenmene çok sevindim bpsden olanı dene çok güzel parlıyomuş disko ışığını ayarlamak biraz zor olabilir ama yinede güzelce sür sürüştür :) <3 ayrıca o beyazlarda şekilli bant bizzat kendim yaptım etiket kağıdından

    YanıtlaSil
  2. ben hep kaçırıyorum yaaahu böyle şeyleir bana da haber et bi dahakine askumcum :)

    YanıtlaSil
  3. bayILDIM BUNLARA BİR ETKINLIK YAPARSAN BENI MUHAKKA HABERDAR ET HATDA BIR CEKILISIM VAR BUYUR BLOĞUMA COK SEVINIRIM SENINLEDE BARDAKLAŞMA YAPABILIRZ II GUNLER

    YanıtlaSil
  4. anam kurbağa prens bardak mı o? çok severim böyle cici şeyleri güle güle kullan tatlımm :)

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...