15 Ağustos 2012 Çarşamba

Derinmor.com Alışverişim

Merhaba :)

Geçen hafta çok güzel bir alışveriş sitesi keşfettim ve bugün size o siteden yaptığım alışverişi göstereceğim. 
Aşağıdaki üç ürünü uzun zamandır almaya niyetliydim ama sıcaklardan dolayı üzerime bir miskinlik çöktüki sormayın. Malum taşınma telaşımızda var. Bukadar şey arasında kim çıkıp avm avm gezip alışveriş yapıcak? Ben mi? Oooov yooo tabiki hayır :) Bu gibi durumlarda iki tık tık ürünler kapımızda. Sıcakta dolaşmakmış yorulmakmış peeh kim uğraşır. İşte bende uğraşmamak için derinmor.com'a iki tık tık yaptım ve aşağıdaki ürünleri attım sepete. Öncelikle paketleme konusunda beni fazlasıyla şaşırttıklarını itiraf etmeliyim. Bu yüzden paketi ayrıntılı şekilde çektimki sizde aaaa ooo gibi tepkiler verebilin :)
Minnacık üç ürünü koskocaman koliye koymuşlar. Paketi bir açtım içinden daha ufak bir kutucuk daha çıktı. Matruşka gibi yahu aç aç bitmedi :p Anlıyacağınız ürünleri öyle sağlam paketlemişlerki kargo sırasında başlarına bir şey gelmesi mümkün değil. Bu paketleme konusu benim en takık olduğum konulardan biri olduğu için bu özen beni fazlasıyla memnun etti.
Bir başka memnun eden konu ise müşteri hizmetleri. Aşağıda gördüğünüz Clinique ürününün 1 numarasını satın almak istiyordum fakat site üzerinde sadece 2 numaranın satışı vardı. Bloglarda 1 numaranın renk vermediğini 2 numaranın ise çok az renk verdiğini okumuştum. 2 numarayı attım sepete. Ama aklım 1 numarada tabiiiiii. Hemen durumu kendilerine izah ettim. Belki site üzerinde ben bulamamışımdır bakar körlüğüm tutmuştur vs diye. Bana çok kısa bir süre içinde geri dönüş yaptılar. Stoklarında 1 numara yokmuş ama benim için temin etmeye çalışacaklarmış. İlgiye bakarmısınız yahu? 2 gün sonra pek şeker bir hatun beni aradı ve ürün hakkında bilgi verdi. Malesef 1 numarayı bulamamışlar 2 numarayı göndericeklermiş. Hatta kargoya vermişler. Onu haber veriyor canım benim. Bu ilgi karşısında mest oldum tabiki.  

Oh ne çok konuştum. Hadi azıcık fotoğraflara bakalım aşağıda konuşmaya devam edeceğim :)



 Siparişimi 11 Ağustos Cumartesi günü verdim ve bu sabah elime ulaştı. Oldukça hızlı olduklarını söyleyebilirim. Bu arada 75 TL ve üzeri alışverişlerde ücretsiz kargo seçeneği mevcut. Ücretsiz kargoyu Aras Kargo aracılığı ile gönderiyorlar. Ama yoook ben Aras Kargoya kılım istemem derseniz Yurtiçi Kargo ve UPS Kargoyu düşük bir ücret karşılığında seçmeniz mümkün.

derinmor.com'dan kozmetik dışında kadın/erkek giyim-iç giyim, aksesuar, mayo, bikini gibi ürünleride almanız mümkün. Kısacası yok yok diyebilirim.



Rujla pek aram olmadığını daha önce bir kaç kez dile getirmiştim. Bunu hatırlayanlar "ne demeye Lancome ruj aldın sen deli misin çılgın mısın" diyorlardır eminim. Efeniiiim bu aralar bana bir rimel ve ruj aşkı geldiki sormayın. Gördüğüm her rimeli her ruju alıp bağrıma basasım geliyor. Hayırdır inşallah. Bu rujada Michelle Phan kızımızın şu videosundan özenip aldım. İyide yaptım oh sefam olsun. Elimin üzerine rengini görmek için sürdüm ve sabahtan beri elimin üzerinde. Siliyorum siliyorum çıkmıyor. Laf aramızda 6 saat kalıyormuş. Lancome'un yalancısıyım vallahi. Bakalım dudakta nasıl bir performans sergileyecek bu güzel ruj. Merak edenler için derinmor.com fiyatı 69,35 TL. Satın almak isteyenler tık tık.

Clinique Pore Minimizer'ı burnumdaki o koca iiiiğrenç gözenekleri gözüm görmesin diye aldım. Henüz denemedim ama kendisinden çok şey bekliyorum haberi olsun. Merak edenler için derinmor.com fiyatı 56,05 TL. Satın almak isteyenler tık tık

Essie Fill The Gap! Tırnaklarım allı pullu simli ojeler yüzünden çukur çukur oldu. Denediğim uygun fiyatlı ürünlerle bu görüntüye bir çare bulamadım ve Essie'ye bir şans vereyim dedim. Umarım memnun kalırım.  Merak edenler için derinmor.com fiyatı 32,50 TL. Satın almak isteyenler tık tık


Kutunun içine birde bu ürünleri denemem için koymuşlar. Alışveriş sitesinin tester ürün göndereni candır can :)

Derinmor.com paketleme, hız, müşteri memnuniyeti açısından benim gönlümde çoktan taht kurdu. Mutlaka siteye sizde göz atmalısınız. Eminim sizde benim kadar memnun kalacaksınız.


Peki Derinmor.com kendisini nasıl tanımlıyor?

www.derinmor.com - "Moda Burada"

22 Nisan 2005' te online satış hayatına başlayan Derinmor.com yoğun iş ve günlük yaşamından vakit bulup alışveriş yapamayan, sevdiklerine hediye seçmek ve iletmekte güçlük çeken ya da yaşadığı bölgede beğenisine cevap bulamayan, bunun yanında kalite ve marka tutkusundan da ödün vermek istemeyen siz değerli müşterilerine Kozmetik, Giyim ve Aksesuar ihtiyaçlarına bir tıkla kavuşma imkanı sağlıyor.

Sadece yıllardır kendini kanıtlamış, kalitesinden ödün vermeyen firmalarla çalışarak, müşterilerini değerli markalarla buluşturuyor. Sizlerden gelen talepler doğrultusunda ürün yelpazesini her geçen gün biraz daha genişletiyor.

Derinmor alanında faaliyet gösteren birçok firmadan farklı olarak sattığı tüm ürünlerin yetkili satıcısıdır. Tüm ürünler Üretici / İthalatçı firma garantisi altındadır.

Güvenli alışverişin adresi Derinmor.com üyelerini yeni ürünler, özel günler, kampanyalar ve indirimler konusunda düzenli olarak gönderdiği elektronik bültenlerle bilgilendiriyor.

Ayrıca istekleri doğrultusunda özel hediyelerine özel hediye paketleri yaparak hediye sunumunda sevdiklerinizi mutlu etmeye özen gösteriyor.

Her gün biraz daha büyüyen Derinmor ailemize sizi de davet ediyor ve iyi alışverişler diliyoruz.

9 yorum:

  1. Anam ne güzel ciciklermiş bunlar sen rimellere takıl bende farlara izmirden far alıp geldim :D daha geçen hafta derya abladan 50lilik palet aldım :D ayrıca paketlenmesine bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh teşekkür ederim kuzum :)
      Gördüm o paleti gördüüüm sende güle güle kullan canım :)

      Sil
  2. Kısa film süpeeermiş ayyyy kıskandım!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya bende bayılmıştım ilk izlediğimde. Bir kaç kez izlemişliğim var valla :D

      Sil
  3. Bu laflar bana ise çok mutlu oldum <3<3

    YanıtlaSil
  4. derinmor sevil parfümerinin yan kuruluşu.maalesef bir ton alışveriş sitesinin içinde adını fazla duyuramıyor ama bizden kaçmaz tabi :):) güle güle kullan.harika ürünler almışsın.

    YanıtlaSil
  5. bu ürünlerin ücretini derinmor mu ödedi yada bir çek falan mı verdiler?

    YanıtlaSil
  6. Ben de aylar önce bulmuştum bu siteyi, arada açar bakarım neler gelmiş neler gitmiş diye. Havale ile alışveriş yapılması benim için koca bir artı :) Bu sitede YSL ürünleri yok ama onları da Tekin Acar'dan bulabileceğim için ikisi benim için eksikleri tamamladı :)

    İlk fırsatta ben de işim düşerse uzun zamandır istediğim birkaç şeyi alayım gitsin :) Ayrıntılı yazı için teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...