7 Ağustos 2012 Salı

Günün Ojesi.. ZOYA - Noel

Merhaba :)

Bugün tırnaklarımda sizlere daha önce şurada ön gösterimini yapmış olduğum Zoya'nın Noel isimli ojesi sürülü. Bu oje Zoya'nın Gems & Jewels isimli koleksiyonuna ait.

.

 .
Zoya-Noel içerisinde Mavi ve Gri ışıltılar barındıran metalik bir renk. Trınaklarımda 2 kat sürülmüş halini görüyorsunuz. Kuruma hızı ve kıvamına diyecek söz yok. Işıltısı güneş ışığında daha bir belirgin.Nedemek istediğimi videoda daha net görebilirsiniz. 
Ben bu ojeyi yukarıdada belirttiğim gibi Pellini'nin düzenlediği açık arttırma ile almıştım. Şuanda hala daha açık arttırma ile oje ve makyaj malzemesi satışı yapıyor. Göz atmak isterseniz tık tık
Hadi şimdi fotoğraflara bakalım :)   .   ......................................................................  
Ben bu güzelliğe vuruldum desem abartmış olmam sanırım ♥
Eee siz nasıl buldunuz bakalım? :)
.

8 yorum:

  1. Çok güzel olmuşşşş :D Yakışmış :) Yalnız bu Zoyaları sadece internetten alabiliyoruz değil mi? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)
      Bildiğim kadarıyla herhangi bir mağazada satışı yok. Ama Gitti Gidiyor'da Pellini'den rahatla alabilirsin. Ben oje alışverişimi kendisinden yapıyorum ve son derece memnunum. Bugüne kadar hiç sorun yaşamadım. Tavsiye ederim :)

      Sil
    2. Hmmm.İşte sorun da orda canım yaa :( Kredi kartı sorunu var.Kendi kredi kartım yok birinden bulmalıyım almak için mecburen :( Umarım bulurum :D

      Sil
    3. Canım Pelinle iletişime geçip havale yoluylada alabilirsin. İlla gitti gidiyor üzerinden alman gerekmiyor :)

      Sil
  2. Aayyy bunun tonu ne güzelmiiiiş ! <3

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...