9 Ağustos 2012 Perşembe

Günün Ojesi... Sephora - I Love Matte Khaki

Merhaba :)

Aslında bu yazıyı dün yazmam gerekiyordu ama üşengeçliğimden bugüne kaldı :) Dün tırnaklarımda Sephora'nın  I Love Matte Khaki isimli ojesi sürülüydü. Bu ojeyi bir süre önce kardeşim hediye olarak almıştı. Şişedeki duruşu pek dikkatimi çekmesede tırnakta şahane durduğunu söylemeliyim. Zevklidir benim hatunum :)  
I Love Matte Khaki içerisinde ışıltılar bulunan gri alt tonlu yeşil bir oje. Ben bu tarz ışıltılı mat ojelerin duruşunu düz mat ojelere kıyasla daha çok seviyorum. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz merak konusu :)
 

 ççççççççççççççççççççççççççççççççççççççç ççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççç
Eee siz bu güzelliği nasıl buldunuz bakalım? :)  çççççççççççççççççççççççççççççççççççççççç çççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççç

7 yorum:

  1. Twitter'dan ne kadar beğendiğimi söylemiştim ama buraya da yazmak istedim. Gerçekten çok güzel bir renk.Sephora'nın ojeleri değişik ve oldukça güzeller. Bir de miktarları artsa harika olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :)
      Aynen katılıyorum şişeleri azıcık büyüse şahane olur :)

      Sil
  2. süperrrr..bayıldım..hakikaten zevkliymiş kardeşin:)

    YanıtlaSil
  3. bayıldım bayıldım süper renk :)

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...